این بازیگر از دنیای بازیگری خداحافظی کرد+عکس

کدخبر: ۶۴۵۲۸۵
اقتصادنیوز: بازیگر مجموعه تلویزیونی مختارنامه گفت: آخرین کار در سال گذشته در شیراز بود که تهیه‌کننده دستمزدم را پرداخت نکرد و تصمیم گرفتم دیگر بازی نکنم؛
این بازیگر از دنیای بازیگری خداحافظی کرد+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،‌محمد فیلی گفت: آخرین کار در سال گذشته در شیراز بود که تهیه‌کننده دستمزدم را پرداخت نکرد و تصمیم گرفتم دیگر بازی نکنم؛ کارگردان در فاز خودش بود فقط کار خودش را انجام می‌داد، به فکر دیگران نبود، تهیه‌کننده هم از افرادی بود که اصلا کار تهیه‌کنندگی نکرده بود و فقط پیشتر یک کار را در اصفهان تهیه‌کنندگی و دستمزد آنها را هم پرداخت نکرده بود.

171096956

وی با بیان این‌که عدم پایبندی تهیه‌کننده و کارگردان باعث می‌شود که بازیگران از کار فاصله بگیرند، افزود: مساله، انگار در و دروازه نیست و هر کسی از راه رسید تهیه‌کننده می‌شود تا پولی را به جیب بزند و اصل کار برایش مهم نیست. اینها فکر کرده‌اند که تهیه‌کنندگی در سینما تجارت است طرف وقتی دیده که از تهیه‌کنندگی می‌تواند پولی به جیب بزند، وارد عرصه تهیه‌کنندگی شده است.

بازیگر روز شیطان گفت: وقتی با مسئولان در شیراز درباره دستمزدم صحبت کردم گفتند که این فرد وقتی کار را تهیه کرده در زمان ما نبوده و زمانی روی کار آمدیم که اثر ساخته شده بود، الان هم کسی پاسخگو نیست. دیگر بازی نمی کنم از قدیم گفته‌اند سری را که درد نمی‌کند دستمال دورش نمی‌بندند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید