تداوم و تشدید مه‌گرفتگی در محل سقوط بالگرد رئیسی

کدخبر: ۶۴۷۹۱۹
اقتصادنیوز: رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی از تشدید مه‌آلودگی در محل سقوط بالگرد رئیس‌جمهور تا صبح فردا خبر داد.
تداوم و تشدید مه‌گرفتگی در محل سقوط بالگرد رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور، گفت: هم‌اکنون نزدیک ترین ایستگاه هواشناسی به منطقه حادثه بالگرد رئیس جمهوری استان «کلیبر» و «اهر» است که بارش باران همراه با تشدید مه‌آلودگی را نشان می‌دهد.

خبر مرتبط
محل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور مشخص شد

اقتصادنیوز: محل دقیق سانحه بالگرد رئیس‌جمهور در منطقه‌ای بین اردشیر و برازین از توابع شهر ورزقان اعلام شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی در ادامه تاکید کرد: همچنین در آذربایجان شرقی رگبار باران وجود دارد البته رگبار باران و مه‌آلودگی هوا تا صبح فردا تداوم و تشدید خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون نزدیک‌ترین ایستگاه هواشناسی در منطقه «ورزقان»، ده درجه است که قطعاً تداوم کاهش دما نیز تا فردا ادامه پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
تعداد نیروهای امدادگر افزایش یافت+اطلاعیه هلال‌احمر

اقتصادنیوز: ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه شماره ۲ خود، آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را اعلام کرد.

ضیاییان خاطرنشان کرد: در ایستگاه‌های هواشناسی نزدیک به منطقه ذکر شده، «کلیبر» با تداوم و شدت مه‌گرفتگی و بارش هم‌اکنون دید ۶۰۰ متری را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی