بهترین مراکز لوله و اتصالات پلی اتیلن در ایران

کدخبر: ۶۴۵۲۱۹
در دنیای پرهیاهوی مصالح ساختمانی، مرغوبیت و کیفیت حرف اول را می‌زند. محصولاتی که امتحان خود را پس داده‌اند و خیال مشتری را از بابت دوام و کارایی راحت می‌کنند، بی‌شک در صدر لیست انتخاب‌ها قرار می‌گیرند.
بهترین مراکز لوله و اتصالات پلی اتیلن در ایران

رپرتاژ آگهی: لوله‌های پلی اتیلن نیز از این قاعده مستثنی نیستند و جایگاه ویژه‌ای در میان مصالح ساختمانی امروزی پیدا کرده‌اند. در این مقاله، به معرفی چند نمایندگی معتبر در زمینه عرضه و فروش لوله‌های پلی‌اتیلن خواهیم پرداخت.

تکاب اتصال دماوند

مرکز لوله و اتصالات پلی اتیلن

تولید کننده اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن در صنعت کشور

شرکت تکاب اتصال دماوند در سال 1372 با هدف تامین و تجهیز پروژه‌های انتقال آب به فعالیت خود آغاز کرد و در راستای گسترش دامنه کاری، در سال 1380 موفق به تأسیس واحد تولیدی شد. این واحد تولیدی با همزمانی تامین و تولید اتصالات مورد نیاز پروژه‌های صنعت آب را در برنامه‌های کاری خود قرار داد تا با ایفای نقش موثری در این زمینه، به ارتقاء فعالیت‌های این صنعت کمک نماید.

شرکت تکاب اتصال به لحاظ دریافت افتخارات متعدد در سطح ملی و بین‌المللی، با استفاده از 22 خط تولید مجهز به ماشین‌آلات روز دنیا و بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته، با ظرفیت سالیانه 2200 تن و محصولات با اندازه‌های از 32 تا 1000 میلیمتر و نسبت ابعاد استاندارد (SDR) از 4/7 تا 26، به روش تمام تزریق، مطابق با استانداردهای INSO 14427، ISO4427، DIN16963، DIN2501، EN1555 تولید می‌کند و این محصولات را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.

این شرکت افتخار دارد که برای اولین بار در ایران، انواع اتصالات پلی‌اتیلن را به روش تمام تزریق در رده‌های فشاری 20 و 25 بار تولید و به بازار عرضه نموده است، که این اقدام به دستیابی به اهداف بومی‌سازی، توسعه صنعت کشور و کاهش خروج ارز کمک بسزایی می‌نماید.

در سال 1396، شرکت تکاب اتصال با گسترش تجهیزات و امکانات مجموعه خود، موفق به افزایش اندازه تولیدات خود در زمینه فلنج‌های قالبی، سه راه، و زانوهای ماشینکاری تا ابعاد 1000 میلیمتر گردید. این شرکت با اعتماد به دانش فنی، بهره‌گیری از تکنولوژی روز، و اجرای جدیدترین استانداردها از قبیل ASTM2620، موفق به تولید سه راه نامساوی به روش سدل فیوژن با ابعاد تا 900 میلیمتر شده است.

اگر قصد خرید لوله و اتصالات را از تکاب اتصال دارید به سایت فروشگاه این تولید کننده، کلینیک صنعت آب نگاه بیندازید.

https://www.takabplast.com/

https://clinic-sanatab.com/

راد پایپ

شرکت راد پایپ با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ، فعالیت خود را در زمینه واردات، تامین، و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نموده است. این شرکت با تکیه بر دانش، تخصص، و تجربه کارشناسان متعهد خود در حوزه پایپینگ، امکان ارائه خدمات تامین، تجهیز، و مشاوره تخصصی را به صنایع کوچک و بزرگ و پیمانکاران در بخش‌های مختلف صنعت فراهم می‌سازد.

راد پایپ همواره به کیفیت در انجام امور و احترام به نیازهای مشتریان خود تأکید داشته و به عنوان تعهدی به ارائه بهترین و با کیفیت ‌ترین خدمات به منظور رضایت مشتریان خود اعتقاد دارد. این شرکت امیدوار است که تخصص، تعهد، و اهتمام کارمندانش به انجام وظایف، گام کوچکی در جهت رشد و شکوفایی بیش از پیش میهن عزیزمان باشد.

در این شرکت، انواع مختلف لوله‌های پلی‌اتیلن با ابعاد و طول‌های متنوع و با بهترین متریال تولید و به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. توجه به کیفیت بالای محصولات ارائه شده، باعث جذب بیشترین تقاضا از سوی مشتریان شده و اطمینان آن‌ها را نسبت به نوع محصول خریداری شده تضمین می‌کند.

پی ای اس

از چهل و پنج سال پیش که شرکت P.E.S فعالیت خود را در زمینه تولید لوله پلی اتیلن آغاز کرد، نه تنها مدت زمان طولانی‌تری گذشته است، بلکه فناوری و محدوده کاربردهای این حوزه صنعتی نیز پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده است. افتخار ما این است که هرگز به دستاوردهای فناورانه خود راضی نشده‌ایم و همواره تلاش کرده‌ایم که با تطبیق خود با پیشرفت‌های این صنعت در سطح بین‌المللی، به روز باشیم.

در این مدت، شرکت تولید لوله پلی اتیلن P.E.S نه تنها حجم تولید خود را بیش از هفت برابر افزایش داده است، بلکه پیشرفت‌های مهمی از نظر کیفیت نیز داشته است.

شرکت پلی اتیلن پی ای اس، اولین تولید کننده لوله های بزرگ تک جداره پلی اتیلن در ایران از سال ۱۳۸۸ در کارخانه لوله پلی اتیلن - تولید کننده انحصاری این لوله ها در سایز ۲۴۰۰ میلی متر در منطقه خاورمیانه محصولات خود را به سه دسته‌ به شرح زیر تقسیم کرده است: لوله پلی اتیلن، اتصالات پلی اتیلن و محصولات خاص پلی اتیلن.

https://www.pespipe.com/

لوله گستر گلپایگان

گروه تولیدی لوله گستر گلپایگان با بیش از ۲۷ سال سابقه، به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی و پلی اتیلن، به ارتقاء و بهبود تأسیسات صنعت ساختمان و بخش کشاورزی در ایران می‌پردازد. رسالت و خط‌مشی ما مبتنی بر مشتری‌مداری و تولید محصولات برای مشتریانی از اقصی نقاط ایران و کشورهای همسایه است که به دقت، کیفیت، تحویل به موقع، و خدمات پس از فروش اهمیت می‌دهند. امیدواریم که محصولات برتر ما بتوانند آسایش و رفاهی را برای شما به ارمغان بیاورند.

آبان بسپار پارسیان

از سال ۱۳۹۰، شرکت آبان بسپار پارسیان فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و یو‌پی‌وی‌سی آغاز کرده است. این واحد تولیدی با بهره‌گیری از کارکنان مجرب و متخصص، استفاده از تجهیزات تولید پیشرفته و رعایت کامل استانداردهای ملی و بین‌المللی، توانسته است بخش قابل توجهی از نیازهای کشور را در زمینه مصارف لوله و اتصالات تامین کند.

محصولات شرکت آبان بسپار پارسیان تحت برند آبرام اتصال تولید شده و در صنایع مختلف از جمله آب و فاضلاب، کشاورزی، نفت و پتروشیمی، معدنی، نیروگاهی و آتش‌نشانی به کار می‌رود.استفاده از کنترل کیفیت دقیق از مرحله ورود مواد اولیه تا تولید نهایی، توسط کادر آزمایشگاه و پرسنل کنترل کیفیت، تضمین می‌شود.

محصولات این شرکت با رویکرد به رضایت مشتریان، طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی از قبیل INSO14427-1,2,3، INSO17303، DIN16963 و DIN8074 تولید می‌شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه