رصد بازار خودروهای داخلی؛

پراید در بازار رکورد زد + جدول قیمت

کدخبر: ۴۵۰۱۸۶
اقتصادنیوز: با گذشت بیش از یکسال و نیم از توقف تولید پراید بازار همچنان با رشد قیمت «پراید 131» و «پراید 111» روبرو است.
پراید در بازار رکورد زد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که طی یک هفته گذشته (از 26 مهر تا 4 آبان)  دو خودرو پراید 111 در بازار رشد یک تا سه میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد و پراید 131 هر کدام در بازار افزایش 1 میلیون تومانی داشته اند.

ارزیابی بازار خودرو حکایت از آن دارد که قیمت پراید 111 با رشد یک تا سه میلیونی قیمت نسبت هفته گذشته در بازاربا قیمت 155 تا 157 میلیون تومان رسید. با این شرایط قیمت پراید 111 در بازار با قیمت «تیبا صندوقدار» و «تیبا 2» معمولی رسید. 

از سوی دیگر پراید 131 نیز در مدت زمان مورد بررسی رشد 1 میلیونی داشته و قیمت آن امروز در بازار به 138 میلیون تومان رسیده است.

رشد قیمت پراید در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به توقف تولید، قیمت این خودرو به واسطه عوامل جانبی تعیین نمی شود، بلکه فروشندگان هستند که قیمت این خودرو در بازار را در بازار مشخص می کنند.


بیشتر بخوانید: تغییر رویه قیمت سایپایی ها در بازار 


ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که هرچند تولید پراید در سال گذشته متوقف شد، اما همچنان مدل صفر این دو خودرو در بازار موجود است و با این شرایط می توان گفت در سال 1400 نیز این دو خودرو همچنان معیار کف قیمت در بازار شناخته می شوند و خریداران این دو خودرو همچنان می توانند به مدل صفر این خودرو با مدل 99 دسترسی داشته باشند.

پراید 4

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید