از بوسه تا آغوش احمدی نژاد

عکس های جنجالی مسئولان

کدخبر: ۱۰۴۶۰۶
پیش از انتشار عکس متفاوت رامین مهمانپرست در فضای مجازی انتشار بخشی از عکس های سیاستمداران دیگر حاشیه هایی به همراه داشت.

امیر کلهر: پیش از انتشار عکس متفاوت رامین مهمانپرست در فضای مجازی  انتشار بخشی از عکس های سیاستمداران دیگر در سال های اخیر ( 1384 به بعد) حاشیه هایی به همراه داشت.



به گزارش «اقتصادنیوز»، تصویر زیر رامین مهمانپرست را همراه با یکی از طرفداران تیم والیبال ایران نشان می دهد.


انتشار تصاویری از محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم هم حاشیه هایی به همراه داشت. در حاشیه مراسم تقدیم استوارنامه سفیر جدید ونزوئلا در ایران، محمود احمدی نژاد استوارنامه سفیر جدید ونزوئلا را بوسید.


عکس زیر جزء اولین بوسه های احمدی نژاد به حساب می آید. بوسه بر دستان اولین معلم رئیس دولت های نهم و دهم در جریان برگزاری یک مراسم تجلیل.


عکس زیر مربوط به همایش ملی حفاظت و نگهداری اسناد و میراث مکتوب است که احمدی نژاد نیز در آن شرکت کرده بود. در آن جلسه احمدی نژاد از مجموعه 40 جلدی فهرست کتب خطی و مجموعه تاریخ شفاهی ایران و همچنین سند دستور فک پلمپ و آغاز به کار مراکز هسته‌ای ایران رونمایی کرده بود و در حاشیه این مراسم، احمدی نژاد به یکی از اسناد بوسه زد. 


احمدی نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان، بر یک شال گردن ویژه این مراسم بوسه زد. عکس زیر مربوط به این برنامه است. 


این بار بوسه ای از احمدی نژاد که با واکنش جالب کودک خردسال حاضر در مراسم افتتاح پروژه ای  همراه شد.

بوسه ای که بر دستان مهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از سوی محمود احمدی نژاد زده شد.


اسفندیار رحیم مشایی نیز، شبیه به این عکس را در کارنامه تصویری خود ثبت کرده است. عکس زیر مربوط به بوسه ای است که مشایی بر دستان هوادران خود زده است.


در عین حال دوربین های عکاسی لحظات دست ندادن احمدی نژاد را با مهمانان زن خارجی هم ثبت کرده اند.


نمونه دیگری از امتناع احمدی نژاد برای دست دادن.


در عکس زیر محمود احمدی‌نژاد به زنی که غش کرده است، کمک می‌کند. 


احمدی‌نژاد در حاشیه یک مراسم دولتی توسط یک زن بوسیده ‌شد.


دست دادن های احمدی نژاد ادامه داشت تا اینکه وی خط قرمز ها را زیر پا گذاشت و در اقدامی تعجب برانگیز که بسیار هم جنجالی شد اقدام به در آغوش گرفتن مادر هوگو چاوز کرد. در عکس زیر محمود احمدی‌نژاد مراتب تسلیت خود را به النا فریاس، مادر هوگو چاوز،رئیس جمهور ونزوئلا در جریان مراسم ترحیم در آکادمی نظامی کاراکاس ابراز می‌دارد. این عکس توسط کاخ میرافلورس(کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا) منتشر شد.



با انتشار عکس بالا در فضای مجازی، تیم رسانه ای محمود احمدی نژاد و هوادران وی اقدام به انتشار عکس دیگری کردند، البته فتوشاپ در این کار نقش به سزایی داشت. هواداران و حامیان احمدی نژاد، محمد البرداعی را جایگزین مادر هوگو چاوز در عکس کردند. 

اما عکس اصلی که در آن البرداعی در حال بوسیدن است، مربوط به دیدار او با علی لاریجانی رئیس مجلس است. 


در حاشیه مراسم تشیع جنازه هوگو چاوز عکس دیگری هم گرفته شد و آن عکس زیر است که همین عکس باعث شد بسیاری از مراجع تقلید قم و مسئولان به این حرکت از سوی احمدی نژاد واکنش نشان بدهند. برای نمونه آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در همین رابطه در جلسه درس خارج فقه خود گفت: حوادث اسفناک و دردناکی که در جریان تشییع جنازه رئیس جمهور ونزوئلا واقع شد در مجموع شرم‌آور بود.


یکی از عکس های دیگری که بسیار جنجالی شد این عکس است که مربوط می شود به حضور عزت الله انتظامی در زمان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری رحیم مشایی در وزارت کشور. 

لینک خبر مرتبط:
عکس متفاوت رامین مهمانپرست

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید