نقل قول یک نماینده مجلس از وزیر نفت:

کارت‌ سوخت بنزین حذف می‌شود

کدخبر: ۱۴۰۸۱۸
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه اخیر کمیسیون متبوع خود که با حضور وزیر نفت و معاونان وی تشکیل شد، گفت: وزیر نفت در این جلسه اظهار کرده که کارت های سوخت بنزین حذف می‌شود اما استفاده از کارت‌های سوخت گازوئیل ادامه دارد.
کارت‌ سوخت بنزین حذف می‌شود

پس از ابهاماتی که در چند روز اخیر درباره حذف شدن یا نشدن کارت‌های سوخت مطرح شده بود، امروز یک نماینده مجلس به نقل از وزیر نفت اعلام کرد که کارت‌های سوخت بنزین حذف می‌شود اما کارت‌های سوخت گازوئیل همچنان فعال خواهند بود.

در این مورد حسین امیری خامکانی به ایلنا گفت: زنگنه وزیر نفت و معاونان شرکت‌های تابعه این وزارتخانه همانند شرکت ملی نفت، گاز و پتروشیمی در این کمیسیون حضور یافتند. زنگنه در این جلسه اولویت‌های وزارت نفت در سال 95 را تشریح کرد و افزود: مهمترین اولویت این وزارتخانه بحث قراردادهای نفتی است که با همکاری مجلس باید نهایی شود و سریعتر باید نیاز به سرمایه و سرمایه گذاری در صنعت نفت رفع شود.

وی افزود:از جمله خبرهای مهم در هفته اخیر بحث حذف کارت سوخت بود، که زنگنه در این مورد توضیح داد با توجه به فاصله کم قیمت بنزین داخل با کشورهای همسایه قاچاق بنزین محلی از اعراب ندارد، بنابراین نگه داشتن این کارت‌ها جز زحمت برای مردم اثری در پی نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:زنگنه در این جلسه اظهار داشته که کارت سوخت گازوئیل به دلیل اختلاف قیمت داخل و کشورهای همسایه حفظ می شود، اما نظر وزارتخانه درمورد کارت سوخت بنزین حذف آن است که منتظر تصمیم گیری نهایی دولت است.

گزارش اقتصادنیوز درباره همین موضوع با عنوان همه سناریو‌های بنزینی دولت در سال 94 را در این لینک می‌توانید بخوانید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید