بارش‌های پراکنده استان‌های شمالی و سواحل خزر را در بر می‌گیرد

کدخبر: ۱۴۸۵۷۸
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی با ورود سامانه بارشی در ارتفاعات شمالی البرز و سواحل خزر روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد بارش در استان های شرق سواحل دریای خزر و شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهیم بود.

سازمان هواشناسی امروز (شنبه) برای سواحل دریای خزر و ارتفاعات شمالی البرز ابرناکی بارش باران پیش بینی کرده است و روزهای شنبه و یکشنبه در برخی مناطق شرق کشور بویژه در زابل، وزش باد شدید باعث گرد و خاک منطقه خواهد شد.

همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه افزایش سرعت وزش باد شرقی سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مرکزی، جنوب تهران و شمال استان اصفهان خواهد شد.

بعد از ظهر روز یکشنبه شاهد رگبار پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب فارس و در بعد از ظهر روز دوشنبه این هفته در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، جنوب کرمان و استان فارس خواهیم بود.

سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد، با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان های جنوبی سبب خواهد شد در سه روز آینده دریای عمان مواجی شود و دریای خزر نیز در این سه روز آینده مواج می شود.

منبع: ایرنا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید