بلوغ تدریجی تجارت الکترونیک و تبلیغات تلویزیونی

کدخبر: ۱۴۸۷۰۷
اینترنت و کسب و کار‌های تجارت الکترونیک در چند سال گذشته رشد چشم گیری داشته‌اند. نت برگ نیز به عنوان یکی از بزرگان این صنعت امروز در دوره بلوغ خود به سر می‌برد بطوری که ما شاهد تبلیغات گسترده این کسب و کار تجارت الکترونیک در رادیو و تلویزیون هستیم.

۵ سال پیش شاید نامی از کسب وکار‌های تجارت الکترونیک در رادیو و تلویزیون وجود نداشت و تنها شرکت‌های بزرگ با پشتوانه چند ده ساله در صنایع بالادستی در رسانه‌ها ملی مشاهده می‌شدند. شاید حتی تصور تبلیغات کسب و کار‌های اینترنتی در رادیو و تلویزیون امری غیر قابل باور به نظر ‌می‌آمد. ۵ سال پیش زمانی که نت‌برگ در یک اتاق کوچک توسط علی‌رضا و سامان صادقیان تاسیس شد شاید تصور نت‌برگ امروز با ۲۰۰ کارمند امری دشوار بود و عشق زیادی را به وطن می‌طلبید زیرا موسسان نت‌برگ بتازگی تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه‌های کسب و کار دنیا به اتمام رسانده و به وطن بازگشته بودند. نه تنها نت‌برگ بلکه دیگر کسب و کار‌های پیشکسوت تجارت الکترونیک در آن دوران با سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری دست و پنجه نرم کردند و با دانش، همت و ممارست خود تجارت الکترونیک در ایران را گسترش دادند و راه را برای دیگر جوانان باز کردند.

امروز نت‌برگ بستری را برای ایرانیان فراهم کرده است که حتی کالا‌ها و خدمات کسب و کار‌های سنتی را نیز با هزینه کم‌تر و به اصطلاح با تخفیف در اختیار مردم می‌گذارد. این بستر نه تنها برای مردم بلکه برای کسب و کار‌ها نیز سودمند است و هزینه تبلیغات آن‌ها را به شدت کاهش می‌دهد در نتیجه آن‌ها نیز می توانند کالاها و خدمات خود را با قیمت کم‌تر به وسیله نت‌برگ در اختیار مردم قرار دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید