معاون اول رئیس‌جمهور:

فقط 50 نفر از 2500 مدیر دولتی «نجومی» بودند/ چنین حادثه‌ای دیگر تکرار نمی‌شود

کدخبر: ۱۴۹۵۶۴
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به موضوع حقوق‌های نامتعارف خاطرنشان کرد: من شخصاً برای این موضوع وقت گذاشتم و فهرست حقوق 2500 مدیر دولتی را بررسی کردم که البته تنها 50 نفر از این افراد حقوق های غیرمتعارف دریافت کرده بودند.
فقط 50 نفر از 2500 مدیر دولتی «نجومی» بودند/ چنین حادثه‌ای دیگر تکرار نمی‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگيري صبح امروز (دوشنبه) در سي و سومين اجلاس مديران و روساي آموزش و پرورش كشور كه در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي برگزار شد، آموزش و پرورش را مهمترين و بزرگترين نهاد اجتماعي كشور دانست و افزود: آموزش و پرورش بيشترين بار مسئوليت براي تحقق آرمان هاي يك ملت را بر دوش دارد و چشم اميد همه كساني كه به آينده كشور و توسعه، پيشرفت و عدالت در ايران فكر مي كنند بيش از همه به آموزش و پرورش دوخته شده است.

جهانگيري با يادآوري اينكه دولت تدبير و اميد با وجود همه محدوديت هاي پيش رو تلاش كرده است كه بيش از ساير بخش ها به حل مسائل آموزش و پرورش بپردازد، خاطرنشان كرد: با وجود همه محدوديت ها دولت سهم بودجه آموزش و پرورش را به ميزان قابل توجهي افزايش داده است.

معاون اول رئيس جمهور همچنين با اشاره به تصميم دولت مبني بر اجراي طرح رتبه بندي معلمان، گفت: با وجود اينكه سال 94 يكي از سخت ترين سالها به لحاظ بودجه اي بود اما در همين شرايط دولت به وعده اي كه داده بود عمل كرد و مطالبه به حق معلمان يعني طرح رتبه بندي آنها را اجرا كرد و اهميت اين موضوع بدين خاطر است كه دولت نه در دوران وفور درآمدهاي نفتي بلكه در شرايط سخت و با وجود محدوديت بودجه توانست اين كار را انجام دهد.

وي با اشاره به اينكه براي پاداش خدمت فرهنگيان 4500 ميليارد تومان منابع پيش بيني شده است، گفت: دولت مصمم است كه به تعهدات خود در برابر فرهنگيان بازنشسته عمل كند.

معاون اول رئيس جمهور در ادامه به موضوع حقوق هاي نامتعارف اشاره و خاطرنشان كرد: دل ملت ايران از اين موضوع به درد آمد البته اين اتفاق در تعداد كمي از دستگاه ها رخ داد و من شخصاً براي اين موضوع وقت گذاشتم و فهرست حقوق 2500 مدير دولتي را بررسي كردم كه البته تنها 50 نفر از اين افراد حقوق هايي غيرمتعارف دريافت كرده بودند كه البته همين تعداد هم نبايد اتفاق مي افتاد.

وي با اشاره به فعال شدن شوراي حقوق و دستمزد اظهار داشت: اين شورا براي حقوق و دستمزدها سقف تعيين كرده است البته تشكيل اين شورا از سال 86 به تصويب رسيده بود اما متاسفانه تا پيش از دولت تدبير و اميد فعاليتي نداشته است.

جهانگيري تصريح كرد: اطمينان مي دهم با تصميماتي كه در دولت اتخاذ شده است شاهد تكرار اين گونه اتفاقات تلخ در زمينه حقوق هاي غيرمتعارف نباشيم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید