وزیر صنعت اعلام کرد:

پرداخت تسهیلات به واحدهای نیمه‌تمام با پیشرفت بالای 60 درصد تا پایان شهریور

کدخبر: ۱۴۹۶۵۳
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: بر اساس برنامه دولت طرح‌های اقتصادی نیمه‌تمام با میزان پیشرفت بالای ۶۰ درصد تا پایان شهریورماه سال جاری تسهیلات لازم را دریافت می کنند.
پرداخت تسهیلات به واحدهای نیمه‌تمام با پیشرفت بالای 60 درصد تا پایان شهریور

به گزارش اقتصادنیوز، محمدرضا نعمت‌زاده که در گردهمایی حمایت از صنایع کوچک، اولویت اقتصاد مقاومتی سخن می‌گفت، خبر داد بر اساس برنامه دولت طرح‌های اقتصادی نیمه‌تمام با میزان پیشرفت بالای ۶۰ درصد تا پایان شهریورماه سال جاری تسهیلات لازم را دریافت می کنند.

وی با اشاره به طرح رونق تولید  تصریح کرد: پس از پایان شهریورماه و تمام شدن پرداخت‌ها باید بررسی‌های دقیق برای اطمینان از موفقیت طرح‌ها و تحقق تولید انجام گرفته و از سوی دیگر در مورد تحریک تقاضا نیز اقدام لازم صورت گیرد.

آن طور که خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند، نعمت‌زاده اضافه کرد: در صورتی که طرح حل مشکل 10 هزار واحد تولیدی نیمه تمام و مشکل‌دار در سال جاری با موفقیت همراه شود این طرح در سال آینده برای 10 هزار واحد دیگر و با تجربه و روش بهتر به اجرا درخواهد آمد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: موجی که با تحقق طرح رونق تولید به راه خواهد انداخت به‌طور قطع چرخ‌های صنعت و تولید را در صنایع بزرگ نظیر فولاد، خودرو سازی، پتروشیمی و.... به حرکت درخواهد آورد.

وی همچنین با تکیه بر این که تولید و صادرات باید محور فعالیت بانکی قرار گیرد خواستار فعالیت همسوی بانک‌ها در استان‌ها و در هماهنگی با استانداران و مسئولان استانی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید