مسکن در تهرانسر چند؟+جدول قیمت‌ها

کدخبر: ۱۴۹۹۲۶
بر اساس گفته مشاوران املاک و همچنین با مشاهده برخی از فایل‌های فروش مسکن، قیمت هر مترمربع آپارتمان در محله تهرانسر از دو میلیون تومان شروع می‌شود و تا 4.5میلیون تومان ادامه دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، تهرانسر نام محله‌ای در منطقه 21 شهرداری تهران است که از شمال به بزرگراه مخصوص کرج، از جنوب به بزرگراه فتح(جاده قدیم کرج)، از شرق به فرودگاه مهرآباد و از غرب به بزرگراه آزادگان محدود شده؛ این محله خود به هفت بخش تهرانسر شمالی، تهرانسر شرقی، تهرانسر مرکزی، تهرانسر غربی، باشگاه نفت، شهرک پاسداران و شهرک دریا تقسیم می‌شود.

بر اساس گفته یکی از مشاوران املاک در محله تهرانسر، بلوار لاله و بلوار اصلی از بهترین مناطق این محله به شمار می‌روند و قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز در این مناطق از 3.5 تا 4.5 میلیون تومان است که متراژهای آنها بالای 60 مترمربع است.

همچنین یکی دیگر از مشاوران املاک در این محله گفت: آپارتمان‌های متراژ پایین در این محله واقع در تهرانسر اصلی هستند که قیمت هر مترمربع از آپارتمان‌های قدیمی در این محله از 2.7 میلیون تومان شروع می‌شود.

به طور کلی بر اساس گفته مشاوران املاک و همچنین با مشاهده برخی از فایل‌های فروش مسکن، قیمت هر مترمربع آپارتمان در محله تهرانسر از دو میلیون تومان شروع می‌شود و تا 4.5 میلیون تومان ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید