مزایده 1.4 هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان/هتل‌های پارسیان آزادی و اوین به صورت 100 درصدی واگذار می‌شوند

کدخبر: ۱۵۰۱۱۹
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان قصد دارند نسبت به فروش 100 درصد سهام خود معادل 500 میلیون سهم در شرکت هتل بین‌المللی پارسیان آزادی و 100 درصد مالکیت هتل پارسیان اوین اقدام کنند.

به گزارش اقتصادنیوز، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان قصد دارند نسبت به فروش 100 درصد سهام خود معادل 500 میلیون سهم در شرکت هتل بین‌المللی پارسیان آزادی و 100 درصد مالکیت هتل پارسیان اوین با شرایط نقد یا نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی اقدام کنند.

بنیاد مستضعفان با انتشار این آگهی در یکی از روزنامه‌های سراسری کشور درباره قیمت و شرایط فروش توضیح داده است: ارزش کل سهام و 100 درصد مالکیت قابل واگذاری 14 هزار و 200 میلیارد ریال است و بالاترین قیمت پیشنهادی در مزایده مبنای ثمن معامله قرار می‌گیرد.

درباره نحوه دریافت اسناد مزایده نیز توضیح داده شده که کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش و دریافت اسناد مزایده حداکثر تا 13 شهریور ماه امسال از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح تا ساعت 16 به آدرس تهران، بزرگراه رسالت،‌ نرسیده به بزرگراه آفریقا، ساختمان مرکزی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اداره کل امور مالکیت سهام و مجامع مراجعه کنند. در این آگهی همچنین شماره تلفن 88881664 برای کسب اطلاعات بیشتر وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید