حضور سرزده محسن جلال‌پور در اتاق ایران/استعفای جلال‌پور از ریاست اتاق ایران رسما پذیرفته شد / 14 شهریور رئیس جدید اتاق انتخاب می‌شود

کدخبر: ۱۵۰۳۰۳
محسن جلال‌پور که به دلیل بیماری قلبی از سمت ریاست اتاق ایران کناره‌گیری کرده است،امروز به صورت سرزده به جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران خواهد رفت تا از همکارانش حلالیت بطلبد.
حضور سرزده محسن جلال‌پور در اتاق ایران/استعفای جلال‌پور از ریاست اتاق ایران رسما پذیرفته شد / 14 شهریور رئیس جدید اتاق انتخاب می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز، مدتی پیش محسن جلال‌پور، رئیس پرجنب‌وجوش اتاق ایران پس از يك حمله قلبی و بستری شدن، در نامه‌ای اعلام کرد که به دلیل بیماری از ادامه فعالیت در سمت ریاست اتاق ایران معذور است و قصد کناره‌گیری از این منصب را دارد. اما واکنش هیات رئیسه اتاق ایران این بود که تا زمان بهبودی کامل جلال‌پور تصمیم نهایی را نخواهند گرفت.

شنيده‌های اقتصادنيوز حاكی از آن است كه محسن جلال‌پور با برادر و پسرش، دقايقی ديگر در نشست هيأت نمايندگان اتاق ايران حاضر خواهد شد.

به نظر می‌رسد قرار شده وی در این نشست سخنرانی‌ای نیز داشته باشد.

در همین حال لحظاتی پیش در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اعلام شد که با استعفای محسن جلال‌پور از ریاست اتاق ایران موافقت شده است.

به گزارش اقتصادنیوز، همچنین براساس رای هیات نمايندگان اتاق بازرگانی ایران  انتخابات تعيين رئيس اتاق ایران یکشنبه دو هفته دیگر، یعنی  ١٤ شهريور ماه برگزار مي‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید