استقبال از ورود وزارت اطلاعات به موضوع آتش سوزی ها

کدخبر: ۱۵۰۳۷۲
وزیرنفت به بررسی الگوی قراردادهای جدید نفتی درمجلس اشاره کرد و گفت: مجلس و دولت در زمینه الگوی قراردادهای جدید نفتی با یکدیگر تعامل داشته و اختلاف نظری در سطح کلان ندارند.

بیژن نامدار زنگنه درگفت‌وگویی افزود: مجلس و دولت در زمینه الگوی قراردادهای جدید نفتی با یکدیگر تعامل داشته و اختلاف نظری در سطح کلان ندارند.

وزیر نفت در خصوص توقف سوآپ نفت و فرآورده های نفتی از کشورهای حاشیه خزر نیز اظهار کرد: زمانی که یک مسیری خشک می شود مدت ها برای راه اندازی آن زمان نیاز است،اما درحال حاضر تاکید براین بوده و مجوز داده شده که سوآپ نفت و فرآورده های آن در کشورهای حاشیه خزر فعال شود و دراین زمینه رایزنی ها درحال انجام است.

زنگنه در پاسخ به این سوال که سوخت مایع نیروگاه های شمال کشور با توقف سوآپ چگونه تامین می شود، گفت: سوآپ به طور کامل قطع نشده و مقدار اندکی سوآپ صورت می گیرد،اما مهم سوآپ نفت خام بوده که انجام نمی شود.

وزیر نفت درخصوص ورود وزارت اطلاعات به موضوع آتش سوزی های اخیر نیز خاطرنشان کرد: ورود وزارت اطلاعات به موضوع آتش سوزی ها، مثبت و خوب است و وزارت نفت از بررسی این موضوع استقبال می کند تا سوء نیتی در برخی مراکز وجود نداشته باشد.

منبع:خانه ملت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید