رونمایی از یک خودروی رویایی+تصاویر

کدخبر: ۱۵۰۳۷۳
زاگاتو وولانت آخر هفته جاری در گردهمایی پبل بیچ رونمایی خواهد شد. همانند نسخه کوپه در این رودستر نیز از موتور قدرتمند ونکوئیش ۶لیتری V12 به قدرت ۵۶۸ اسب بخار استفاده شده است.

آستون مارتین در اوایل تابستان سال جاری خبر تولید ۹۹ دستگاه از آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو را اعلام کرده بود. و اکنون خبر خوش برای هواداران این کوپه انگلیسی این است که آستون مارتین قصد دارد به همان تعداد از نسخه رودستر این مدل با نام آستون مارتین ونکوئیش زاگاتو وولانت را تولید کند.

زاگاتو وولانت آخر هفته جاری در گردهمایی پبل بیچ رونمایی خواهد شد. همانند نسخه کوپه در این رودستر نیز از موتور قدرتمند ونکوئیش ۶ لیتری V12 به قدرت ۵۶۸ اسب بخار استفاده شده است. با اینکه تغییراتی روی این موتور اعمال شده و قدرت آن به ۵۹۲ اسب بخار رسیده اما شتاب صفر تا صد زاگاتو وولانت ۳٫۷ ثانیه است و این دو دهم ثانیه کندتر نمونه کوپه است که علت اصلی آن را می توان فرم آئرودینامیک هموارتر در زاگاتو کوپه دانست.

مه شکن های LED که به علامتی خاص در طراحی آستون مارتین بدل شده به همراه رکاب ها و لبه های جلو و عقب فیبرکربنی که دورتا دور خودرو را محصور کرده از دیگر ویژگی های ظاهری زاگاتو وولانت میباشد. دو محفظه در عقب خودرو و دقیقا در پس پشت سری صندلی های عقب قرار دارد که به عنوان محفظه بار از آن استفاده می‌شود. در داخل کابین شما میتوانید نشان Z را روی پشت سری ها و در کنسول وسط مشاهده کنید.

خریداران می‌توانند با سفارش تزیینات و تجهیزات خاص که توسط بخش ویژه آستون مارتین تدارک دیده شده زاگاتو وولانت خود را سفارشی کنند. از جمله این موارد قطعات فیبرکربنی داخل خودرو، چرم ویر استفاده شده در صندلی و تزیینات برنزی خواهد بود.

تحویل هر دو نوع کوپه و رودستر در سال آینده آغاز خواهد شد و تمام خودروها در تاسیسات مرکزی آستون مارتین در گایدون انگلیس تولید خواهد شد.





منبع: اخبارخودرو به نقل از motortrend

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید