دادستان تهران خبر داد

موافقت با انتقال اموال بابک زنجانی به وزارت نفت/ سینماگران ممنوع‌الفعالیت نشده‌اند

کدخبر: ۱۵۰۴۶۱
دادستان تهران از موافقت با انتقال دو هزار میلیارد تومان از اموال بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داد و گفت: 1600 میلیارد تومان مربوط به اموال کارشناسی شده و 400 میلیارد تومان دیگر مربوط به سایر اموال است.
موافقت با انتقال اموال بابک زنجانی به وزارت نفت/ سینماگران ممنوع‌الفعالیت نشده‌اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دادستانی تهران، عباس جعفری دولت‌آبادی در نشست مشترک دادستانی تهران و سازمان پزشکی قانونی کشور در مورد موافقت با انتقال اموال بابک زنجانی اظهار کرد: دادستانی طبق آخرین اظهار نظر هیات کارشناسی، با انتقال اموال متهم به ماخذ دو هزار میلیارد تومان به وزارت نفت موافقت نموده که 1600 میلیارد تومان مربوط به اموال کارشناسی شده و 400 میلیارد تومان دیگر مربوط به سایر اموال است.

وی از پیشنهاد دادستانی تهران به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای فعال شدن وزارت امور خارجه در دو کشور تاجیکستان و ترکیه به منظور استیفای اموال بابک زنجانی خبر داد.

تکذیب ممنوع‌الفعالیت شدن سینماگران
دادستان تهران همچنین ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر ممنوع‌الفعالیت شدن هنرمندان و تهیه‌کنندگان سینما را تکذیب کرد.

جعفری دولت‌آبادی اعلام کرد: حسب دستور قضایی بازپرس پرونده، مکاتبه اعلامی با ریاست سازمان امور سینمایی کشور صرفاً ناظر به شرکت‌های پخش‌کننده فیلم‌های سینمایی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با منع فعالیت هنرمندان و تهیه‌کنندگان فیلم‌های سینمایی ندارد.

دادستان تهران ضمن تکذیب خبر منع فعالیت هنرمندان و تهیه‌کنندگان، از رسانه‌ها خواست در انتشار اخبار قضایی دقت لازم را به عمل آورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید