روحانی در نشست دولتمردان دفاع مقدس:

راهی جز وحدت و هماهنگی نداریم / هاشمی: با اقدامات دولت، کشور آینده خوبی خواهد داشت

کدخبر: ۱۵۰۷۳۶
رئیس جمهور در نشست دولتمردان دفاع مقدس، با تأکید بر اینکه امروز برای ادامه راه شهیدان و حفظ نظام و انقلاب، راهی جز وحدت، هماهنگی، اخوت و فداکاری نداریم، اظهارداشت: هرجا همه نیروهای انقلاب دست در دست یکدیگر دادند، پیروزی‌های بزرگ برای ایران اسلامی رقم خورد.
راهی جز وحدت و هماهنگی نداریم / هاشمی: با اقدامات دولت، کشور آینده خوبی خواهد داشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی عصر شنبه در این نشست که به یاد مجاهدت‌ها، پایداری‌ها و مدیریت انقلابی دولتمردان در دوران دفاع مقدس و در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: اینکه امروز می‌توانیم در سایه مقررات بین‌المللی که یکروز با اتکای ظالمانه به آنها ما را از غنی‌سازی محروم می‌کردند، فعالیت هسته‌ای خود را ادامه دهیم و این فعالیت فناورانه به عنوان حقوق ملت و اقدام قانونی در دنیا شناخته شود، پیروزی بزرگی است.

روحانی افزود: اینکه امروز توانسته‌ایم بدخواهی‌های دیگران علیه ملت را از بین برده و با برداشتن دیوارهای تحریم، فضا را برای فعالیت اقتصادی مردم بگشاییم، پیروزی بزرگی است که در سایه وحدت، اتحاد و هدایت های رهبری به دست آمده و با تکیه بر وحدت، هماهنگی و نظام اسلامی می‌توانیم این راه را تا پایان ادامه دهیم.

رئیس‌ جمهور در ادامه با ابراز خرسندی از حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم، اظهار داشت: ایشان در دوران دفاع مقدس در کنار حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به عنوان نماینده امام(ره) در شورای عالی دفاع بودند و سپس در دورانی که تمشیت امور نیروهای مسلح به عهده رهبری بود در مقطعی از سال 62 فرماندهی جنگ را بر عهده داشتند.

روحانی تأمین بودجه جنگ و رفع نیازهای ریالی و ارزی و حفاظت از تولید، فروش و صادرات نفت را از سخت‌ترین کارهای دولت در دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: در آن دوران تولید و صادرات نفت به قدری حائز اهمیت بود که بخش عظیمی از امکانات پدافند هوایی کشور در خارک مستقر شده بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این نشست با تأکید بر اینکه دولت تدبیر و امید با برداشتن تحریم‌ها مجددا راه را برای توجه به رفاه عمومی باز کرده است، گفت: ادامه تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، مقدمه جنگ های دیگر و از بین رفتن منابع کشور بود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: با تلاش‌های دولت، تحریم‌های ظالمانه برداشته و جلوی بهانه‌جویی‌های کشورهای غربی گرفته شد و الان راه برای همکاری با جهان باز شده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید حرکتی جدی برای اشتغال، رونق اقتصادی و شکستن رکود آغاز کرده است، گفت: با اقدامات دولت، کشور آینده خوبی خواهد داشت و نصرت الهی جلوه گر خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک