قائم مقام وزیر راه و شهر سازی خبر داد:

افتتاح ۷۳۵ هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید

کدخبر: ۱۵۰۸۷۳
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح‌های مسکن مهر از بزرگترین طرح‌های عمرانی کشور است و در دولت تدبیر و امید با تمام تنگنای مالی، ۷۳۵ هزار واحد تا به امروز افتتاح در کشور افتتاح شده است.

احمد اصغری‌مهرآبادی پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن مهر استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: زنجان استان موفق و فعال در زمینه‌های مختلف است و در بحث مسکن مهر هم جزو موفق‌ترین استان‌ها است.

وی اظهار کرد: تا پایان مهرماه سال جاری باید دو هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان به بهره‌برداری برسد.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی گفت: فصل کاری در استان زنجان بسیار محدود است و ۵۰ روز باقی مانده را باید مغتنم شمرد و با آماده سازی، محوطه‌سازی و دو شیفته کار کردن، پروژه‌های باقی‌مانده را تا پایان مهرماه و ۱۵ آبان ماه به بهره‌برداری رساند.

مهر آبادی تاکید کرد:زنجان باید اولین استان در کشور باشد که پرونده مسکن مهر بسته می‌شود.

وی افزود: از زمان اجرای مسکن مهر تاکنون، قرارداد مشارکت مدنی دو میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر با بانکهای عامل منعقد شده که سهم استان زنجان ۳۲ هزار واحد مسکن مهر بوده است. از این تعداد ۳۰ هزار واحد به زودی به اتمام می‌رسد و تنها دو هزار واحد مسکن در مراحل نازک‌کاری قرار دارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یاد آورشد: طرح‌های مسکن مهر از بزرگترین طرح‌های عمرانی کشور است و باید به کارها سرعت داد و تعلل در کار باعث کند شدن برنامه‌ها می‌شود.

مهرآبادی افزود: در دولت تدبیر و امید با تمام تنگنای مالی، بیش از ۷۳۵ هزار واحد تا به امروز در سطح کشور افتتاح شده که سه میلیون نفر را پوشش داده است.

وی گفت: از مجموع یک میلیون و ۷۵۰ هزار واحد مسکن مهر که در کشور افتتاح شده، ۷۳۵ هزارواحد در این دولت افتتاح شده و تا پایان مهرماه به ۸۰۰ هزار واحد می‌رسد.

مهرآبادی تصریح کرد: باید دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اتمام طرح‌های مسکن مهر تلاش کنند و عملکرد دستگاه های اجرایی مسوول در این طرح قابل تقدیر است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: با همکاری و تلاش مسوولان در تامین زیر ساختها و خدمات، هدف ما تاپان سال به مرز یک مییلون واحد خواهد رسید به عبارتی ۵۰ درصد کل پروژه‌های مسکن مهر در این دولت به اتمام می‌رسد.

مهر آبادی افزود: دولت تدبیر و امید سخت ترین دوران را طی کرده و با تامین اعتبار به هدف ۵۰‌درصدی در طرح‌های مسکن مهر خواهیم رسید.

منبع: مهر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید