قیمت ایکس ۳۳ جدید تا چند روز آینده اعلام می‌شود

کدخبر: ۱۵۱۰۰۵
مدیران‌ خودرو وعده داد : قیمت ایکس ۳۳ جدید بازار را شگفت زده می‌کند.
قیمت ایکس ۳۳ جدید تا چند روز آینده اعلام می‌شود

MVM X33 S که به تازگی در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی شده است، به زودی اعلام قیمت و فروش این خودرو آغاز خواهد شد.

پیشرفت ظاهری و تکنولوژیک این خودرو در سه نسل نشان دهنده توسعه کل این شرکت در مدت فعالیتش است.

شعار کلی این شرکت در نمایشگاه خودروی مشهد اعتماد ۲۰۰ هزار مشتری و خانواده به محصولات این شرکت و همینطور پیشرفت این شرکت که پاسخ مثبتی به اعتماد این مشتریان بوده است تعیین گردیده بود که با المانهای مختلف در نمایشگاه به خوبی نمایش گذاشته شده بود.
به گفته ژانگ گویی بینگ، کیفیت خوب محصولات خطوط تولید به روز، شبکه فروش گسترده و همینطور خدمات پس از فروش خوب همگی باعث اعتماد ۲۰۰ هزار خانواده به محصولات این شرکت شده است.

خودروی MVM X33 که بیش از ۱ میلیون دستگاه این مدل در ۸۰ کشور دنیابه فروش رفته است، در مدت کم حضور خود در ایران با فروش بیش از ۵۰ هزار دستگاه به عنوان پر فروش ترین خودروی شاسی بلند ایران شناخته می‌شود.
نسل سوم این خودرو با تغییرات ظاهری و فنی تبدیل به خودرویی زیبا و مد روز شده است و تجربه جدیدی را به مشتریان ارائه خواهد کرد.

طراحی دو رنگ بدنه و داخل خودرو بسیار مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت. این خودرو علاوه بر بهبود ایمنی، راحتی و سیستم های جانبی مثل کروز کنترل، به سیستم هایی دیگری نیز همچون نمایشگر فشار باد لاستیک ها، دوربین با کیفیت دنده عقب، سیستم موبایل مپینگ و چندیدن سیستم تکنولوژیک دیگر نیز مجهز شده است.

منبع: ایران جیب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید