طی هفته جاری پارس خودرو یک رنو دیگر را به سبد محصولاتش اضافه می‌کند

ساندرو استپ وی در خط تولید پارس خودرو

کدخبر: ۱۵۱۲۴۶
حدود یک سال از تولید ساندرو در شرکت پارس خودرو گذشته و این خودرو حالا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین هاچ بک‌ها در بازار ایران شده است.
ساندرو استپ وی در خط تولید پارس خودرو

کیفیت ساخت بالا، دوام مناسب قطعات و البته خوشنامی برند اروپایی رنو باعث شده ساندرو به یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شود و برهمین اساس پارس خودرو قصد دارد نسخه جدیدی از ساندرو را در کلاس کراس اوور راهی بازار کند.

مهرداد قیدر قائم مقام معاونت تولید و مدیر پروژه این خودرو گفت: محصول جدید ساندروStepway نام دارد و یک کراس اور شهری است که قابلیت‌هایش در پیمایش زمین‌های نامسطح بیش از یک خودروی معمولی است. این خودرو از پیشرانه K4M با ۱٫۶ لیتر حجم و ۱۰۵ اسب بخار نیرو بهره می‌برد که امتحانش را پس داده است.

وی افزود: این خودرو در بخش سیستم تعلیق مورد بازنگری قرار گرفته و حدود ۵ سانتی متر نسبت به ساندرو ارتفاع بیشتری دارد.

قیدر با اشاره به تغییرات انجام شده در گیربکس خودرو خاطرنشان کرد: این خودرو در مدل اتوماتیک از گیربکس ۴ سرعته تیپ ترونیک بهره می‌برد اما در مدل دنده‌ای مجهر به آخرین نسخه گیربکس ۵ سرعته دستی است که صرفاً برای این خودرو طراحی شده است.

قیدر در خصوص برتری این خودرو نسبت به سایر رقبا در بازار تصریح کرد: با توجه به سابقه درخشان همکاری پارس خودرو و رنو این خودرو در مقوله کیفیت برتری محسوسی نسبت به رقبا در بازار دارد و پیش‌بینی می‌شود محصولی بی رقیب در بازار خودرو کشور شود.
گفتنی است در هفته جاری و طی مراسمی ساندرو استپ وی رونمایی و تولید انبوه آن آغاز خواهد شد.

منبع: اخبار خودرو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید