وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

نمایندگان ایرباس و بوئینگ هفته جاری به تهران می‌آیند

کدخبر: ۱۵۲۴۴۹
وزیر راه و شهرسازی خبر داد: نمایندگان ایرباس و بوئینگ این هفته برای تکمیل مذاکرات حقوقی وارد ایران می‌شوند.
نمایندگان ایرباس و بوئینگ هفته جاری به تهران می‌آیند

به گزارش اقتصادنیوز، پیش از این روز گذشته اعلام شده بود که وزیر راه و شهرسازی ایران با بیان این که مجوز جدید صادر شده از سوی خزانه‌داری آمریکا تمام سدهای موجود بر سر راه ورود هواپیماهای جدید به ایران را شکسته است اظهار کرد: با اجرایی‌شدن این توافق هواپیماهای جدید در پاییز امسال وارد ناوگان می‌شوند و تمام شرکت‌های ایرانی می‌توانند مذاکرات خود را به شکل مستقیم با طرف‌های خارجی ادامه دهند.

در همین حال امروز عباس آخوندی این بار خبر داده است که نمایندگان ایرباس و بوئینگ در هفته جاری به تهران می‌آیند.

آن طور که خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند، وزیر راه و شهرسازی از مدنظر قرار دادن همه ریزه‌کاری‌ها در قرارداد با ایرباس و بوئینگ خبر داد و گفت: نمایندگان ایرباس و بوئینگ این هفته برای تکمیل مذاکرات حقوقی وارد ایران می‌شوند.

آخوندی  با بیان اینکه مذاکرات مالی برای خرید هواپیما در حال طی مراحل نهایی است، اظهار کرد: در این زمینه مذاکرات حقوقی را داریم که این هفته نمایندگان ایرباس و بوئینگ برای این منظور به ایران سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه با سفر نمایندگان ایرباس مذاکرات حقوقی تکمیل می‌شود ادامه داد: پس از تکمیل مذاکرات حقوقی وارد مذاکرات فنی شده و آن را ادامه می‌دهیم.

آخوندی با بیان اینکه در بسیاری از موارد انتخاب هواپیما‌ها انجام شده است، افزود: به سرعت در حال پیگیری این موضوع هستیم البته در این باره شتاب نمی‌کنیم، در عقد قراردادها همه ریزه‌کاری‌ها را مدنظر قرار می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید