سفید پوش شدن محور پونل - خلخال و شمشک - دیزین این مسیر را مسدود کرد

کدخبر: ۱۵۴۲۱۱

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به یکطرفه شدن محور مهران - ایلام، گفت: محور جایگزین در این مسیر ملکشاهی به مهران است، همچنین محور ایلام به سرابه نیز یک طرفه شده و محور جایگزین آن آسمان‌آباد به ایوان است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیک جاده‌های کشور، گفت: در حال حاضر اغلب محورهای استان مازندران، گلستان، البرز و قم با بارش سنگین برق همراه است که از مردم می‌خواهیم حتماً تجهیزات لازم به ویژه زنجیر چرخ را برای تردد در این محورها به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در استان گیلان محور اسالم به خلخال و تالش به ماسوله شاهد بارش برف هستیم، گفت: در استان اصفهان محور خمین - اراک و اصفهان - اردستان شاهد بارش برف هستیم ضمن اینکه در استان اردبیل محور سرعین نیز بارش برف گزارش شده است.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: اغلب محورهای استان گیلان با بارش باران همراه است و در ورودی کلانشهرها همچون ‌آزادراه کرج - تهران شاهد ترافیک صبحگاهی هستیم.

وی با بیان اینکه محور پونل به خلخال از ساعت 19 روز گذشته تا اطلاع ثانوی به دلیل بارش شدید برف مسدود شده است، گفت: محور شمشک به دیزین نیز به دلیل بارش برف مسدود است. 

رحمانی با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای بازگشت مسافرین مهران، گفت: محور مهران - ایلام یک طرفه شده و محور جایگزین آن ملکشاهی به مهران است، همچنین محور ایلام به سرابه نیز یک طرفه شده و محور جایگزین آن آسمان‌آباد به ایوان است.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با تأکید بر اینکه در راه‌های مواصلاتی اصلی انسداد نداریم، گفت: در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه بارش نداریم و تردد در این سه مرز پرحجم اما روان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید