دستگیری قاتل زباله‌گرد در شهرستان سلسله

کدخبر: ۶۴۳۲۹۵
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری قاتلی که هفته گذشته در پوشش زباله گرد در شهرستان سلسله مرتکب قتل شده بود خبر داد.
دستگیری قاتل زباله‌گرد در شهرستان سلسله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «سردار یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

خبر مرتبط
ربوده شدن یک قاضی توسط مهاجمان مسلح

اقتصادنیوز: پلیس پاکستان اعلام کرد که یک قاضی دادگاه منطقه‌ای در ایالت خیبرپختونخوا واقع در شمال غرب این کشور توسط مهاجمان مسلح ناشناس ربوده شد.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید