علت عجیب اختلال خط 5 مترو / عدم رعایت نظافت عمومی دردسر ساز شد

کدخبر: ۶۴۳۹۱۱
اقتصاد نیوز :مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در خصوص اختلال خط پنج متروی تهران توضیحاتی ارائه کرد.
علت عجیب اختلال خط 5 مترو / عدم رعایت نظافت عمومی دردسر ساز شد

به گزارش اقتصاد نیوز، روز گذشته شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از بروز اختلال در خط 5 مترو خبر داد و اعلام کرد به‌منظور انجام بررسی‌های دقیق‌، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام قطارهای تندرو متوقف شده است.

 به همین دلیل سیستم کنترل علائم خط روی اعزام قطارهای عادی نیز تاثیر گذاشت و حرکت قطارها با کندی انجام شد.

امروز مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در خصوص علت اختلال روز گذشته گفت: «عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط پنج مترو طی روز گذشته شده بود.»

خبر مرتبط
قطار ملی رسما وارد خطوط مترو می‌شود

اقتصادنیوز: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: قطار ملی تولید داخل کشور طی یکی - دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

وی ادامه داد : «برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگار‌های خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار‌ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.»

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل‌های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید