جنجال تازه بازی پرسپولیس سپاهان/اورژانس جوابیه داد

کدخبر: ۶۴۵۰۴۷
اقتصادنیوز: اورژانس استان تهران در خصوص انتشار خبری مبنی بر نبود آمبولانس در ورزشگاه آزادی در دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، توضیحاتی داد.
جنجال تازه بازی پرسپولیس سپاهان/اورژانس جوابیه داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، پس از انتشار خبری با عنوان "اتفاق عجیبی دیگر در بازی پرسپولیس و سپاهان؛ آمبولانس اورژانس در ورزشگاه نبود! "، روابط عمومی سازمان اورژانس استان تهران جوابیه‌ای صادر کرد.

در خصوص موضوع عدم حضور آمبولانس‌های اورژانس تهران در ورزشگاه آزادی در حین برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان، لازم به ذکر است که سازمان اورژانس استان تهران همواره در بیشتر رویدادها و تجمعات، اعم از ملی، مذهبی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، با تمام توان نسبت به ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان اقدام کرده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

همچنین خدمات اورژانس استان تهران به هموطنان کاملاً رایگان بوده و بر مبنای قانون هر تماس گیرنده‌ای با هر نژاد و قومیتی، که با شماره ۱۱۵ تماس حاصل کند وظیفه خود می‌دانیم در کمترین زمان ممکن، ارائه خدمت کنیم.

پوشش برنامه و تجمعات بخش خصوصی اعم از ورزشی و غیر ورزشی که دارای درآمدهای هنگفت مالی برای برگزار کنندگان است، از وظایف ذاتی این سازمان نبوده و متولیان امر می‌بایست قبل از شروع برنامه‌های خود نسبت به تأمین آمبولانس تدبیر کنند.

خبر مرتبط
تداوم حاشیه های دیدار پرسپولیس و سپاهان/احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

اقتصاد نیوز :مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

خاطر نشان می‌ شود حجم بالای تماس روزانه مددجویان در استان بیش از ۱۱ هزار تماس بوده و در سال گذشته یک میلیون و ۲۶۰ هزار مأموریت در تهران انجام پذیرفته است که این مهم بیانگر نقش حیاتی اورژانس در سلامت شهروندان است.

تمام این دستاوردها در شرایطی صورت می‌پذیرد که در تهران، خدمات جاری با زحمات مضاعف همکاران ما در حال ارائه بوده و استقرار ناوگان اورژانس در زمان برگزاری مسابقات متعدد ورزشی موجب بروز چالش در ارائه خدمت ارزشمند به هموطنان می‌گردد.

استقرار آمبولانس در تمامی تجمعات، اعم از کوچک و بزرگ، مستلزم اختصاص آمبولانس و کارشناس عملیاتی به صورت انحصاری به آن رویداد است. این امر در حالی است که اورژانس استان تهران وظیفه خطیر خدمت‌رسانی به تمامی ساکنین پایتخت و استان تهران را در طول شبانه‌روز بر عهده دارد؛ لذا برگزارکنندگان این مسابقات ورزشی لازم است قبل از شروع بازی‌ها نسبت به پرداخت هزینه و تأمین آمبولانس از بخش خصوصی یا دولتی اقدام کند.

در مسابقه اخیر ضمن ارائه تمامی این موارد به صورت مکتوب به مسئولان برگزاری، متأسفانه برگزار کنندگان با بی توجهی اقدامی در این زمینه انجام ندادند، با این حال جهت خدمت رسانی در بازی پرسپولیس و سپاهان، تمام پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس در اطراف ورزشگاه آزادی در آماده‌باش کامل قرار داشته و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، آمبولانس‌ها در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می‌شوند.

با توضیحات بیان شده این سازمان آمادگی دارد تا با همکاری مسئولین ذی ربط، نسبت تعیین سازوکاری شفاف برای تأمین منابع مورد نیاز جهت ارائه خدمات بهتر در رویدادهای ورزشی اقدام کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید