وضعیت محکومیت باشگاه استقلال مشخص شد+ جزییات

کدخبر: ۶۴۵۶۲۲
اقتصادنیوز : کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره چهار پرونده اعلام کرد.
وضعیت محکومیت باشگاه استقلال مشخص شد+ جزییات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، کمیته وضعیت بازیکنان درباره برخی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته، احکام زیر را صادر کرد:

خبر مرتبط
استقلال، استقلال خواهد ماند

اقتصادنیوز: مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تأکید کرد،‌ نام باشگاه استقلال تغییر نخواهد کرد.

* با توجه به شکایت سعید جلالی راد از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 18 میلیارد و 55 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 707 میلیون و 873 هزار و 250 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 445 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت حمید نعمتی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 57 میلیون و 225 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت امیرعلی طاهری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19 میلیون و 75 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت نیما مختاری از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 53 میلیون و 410 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه