استقرار کمپ شبانه در محل احتمالی سانحه بالگرد رئیسی

کدخبر: ۶۴۷۸۷۷
اقتصادنیوز: با وجود گذشت چند ساعت از بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش، تلاش نیروهای امدادی و جست‌وجو برای پیدا کردن محل دقیق هلی‌کوپتر سانحه دیده علیرغم مه شدید همچنان ادامه دارد و کمپ شبانه در محل احتمالی سانحه بالگرد مستقر شد.
استقرار کمپ شبانه در محل احتمالی سانحه بالگرد رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، اتاق عملیات جمعیت هلال‌احمر که با حضور معاونین جمعیت هلال احمر در ساختمان صلح تشکیل شده است، اعلام کرد: در حال حاضر تیم های جستجو و نجات به ۴۶ تیم در حال افزایش است.

همچنین یک کمپ شبانه برای استقرار نیروها و یک خودروی ارتباطات رادیویی در محل مستقر شده است.

در این زمینه، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ۲ تیم امدادی دیگر به محل وقوع حادثه اعزام شدند. در حال حاضر ۴۲ تیم جست‌وجو در محل حادثه حضور دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۵ تیم امدادی دیگر آماده اعزام به محل است و فراخوان اعزام ۶ تیم جست‌وجوی دیگر نیز از استان‌های گیلان و قزوین، فراخوان شدند.

همچنین براساس اعلام اتاق عملیات جمعیت هلال احمر ۴ تیم به مختصات محل وقوع حادثه نزدیک شده اند.

آخرین وضعیت جوی در منطقه بروز سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران درباره وضعیت جوی منطقه حادثه بالگرد گفت: در محدوده حادثه متاسفانه ایستگاه هواشناسی نداریم و نزدیک ترین ایستگاه به این محل ایستگاه ورزقان است.

وی ادامه داد: دمای ثبت شده در این ایستگاه ۱۱ درجه است.

وی در خصوص وضعیت جوی منطقه تصریح کرد: برای فردا پیش بینی می شود وضعیت مه ادامه داشته باشد همچنین بارندگی در این منطقه برای فردا پیش بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی