نتانیاهو تهدید شد/ حمله به رفح یا نابودی؟

کدخبر: ۶۴۳۴۴۵
اقتصادنیوز: درپی انتشار اخباری مبنی بر احتمال انصراف اسرائیل از اجرای تصمیم حمله زمینی به رفح به منظور دستیابی به توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین، وزیر تندرو دارایی این رژیم، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر را تهدید به سرنگونی کابینه کرد.
نتانیاهو تهدید شد/ حمله به رفح یا نابودی؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، «بزالل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم گفت: اگر تصمیم به برافراشتن پرچم سفید به نشانه تسلیم و لغو تصمیم اشغال رفح بگیرید، این به معنای پایان کار کابینه شما خواهد بود.

خبر مرتبط
نگرانی آنروا از احتمال حمله به رفح/ حضور میلیون‌ها آواره در جنوب منطقه

کمیسر کل آنروا نسبت به احتمال حمله در رفح ابراز نگرانی کرد و گفت: بیش از ۱.۴۵ میلیون آواره در حال حاضر در جنوب متمرکز شده‌اند

وی افزود: پیشنهادهای میانجیگران به حماس اجازه داد تا به فعالیت خود ادامه دهد و قدرت خود را ۲ برابر کند.

این عضو تندرو کابینه نتانیاهو با تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: به اسرائیلی‌ها دستور دادم که فورا با تمام توان به رفح بروند.

خبر مرتبط
اسرائیل در یک قدمی حمله به رفح/ فشارهای بین‌المللی جواب نداد

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت رئیس ستاد ارتش اسرائیل با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا بدین لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

خبر مرتبط
وزیر امنیت داخلی اسرائیل زمین‌گیر شد

اقتصادنیوز:وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل که اخیرا خودرویش در حومه تل‌آویو واژگون شد، با دنده‌های شکسته از بیمارستان مرخص شد.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید