مواضع اسرائیل به آتش کشیده شد / حزب الله بیانیه داد

کدخبر: ۶۴۵۵۲۶
اقتصادنیوز: حزب‌الله دو عملیات جدید را علیه مواضع ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رساند.
مواضع اسرائیل به آتش کشیده شد / حزب الله بیانیه داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی دو عملیات جدید را علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده‌اند.

النشره گزارش داد، اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز چهارشنبه هشتم ماه مه ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفته و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبر مرتبط
افشاگری مقامات نظامی اسرائیل از هدف عملیات نتانیاهو در غزه

اقتصادنیوز: سه مقام نظامی صهیونیستی که می‌خواستند ناشناس باقی بمانند راهبرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنگ کنونی در غزه را زیرسوال بردند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی یکی از سامانه‌های فنی جدید را که اخیراً از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در موضع صهیونیستی «العاصی» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نصب‌شده بود، با یک پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان، در نتیجه این حمله پهپادی و اصابت دقیق آن به هدف، این سامانه فنی منهدم شده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان ۹ عملیات دیگر را علیه دشمن صهیونیست به اجرا درآورده بود. به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۱۱ عملیات می‌رسد.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «عیتا الشعب» در استان «النبطیه» واقع در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک «بلیدا» واقع در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه