خبر خوش رئیسی برای مردم درباره اینترنت

کدخبر: ۶۴۵۵۹۳
اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه افز‌ایش سرعت اینترنت و توسعه فیبر نوری در اولویت این دولت قرار گرفته است، گفت: شبکه اینترنت باید سرعت داشته باشد و نباید امور مردم برای این موضوع و کسب و کارها مختل شود.
خبر خوش رئیسی برای مردم درباره اینترنت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار در قم با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت اظهار داشت: امروز زندگی مردم در بستر فضای مجازی قرار گرفته و تمام زوایای زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

خبر مرتبط
یک پروژه بزرگ با حضور رییس جمهور افتتاح شد

اقتصادنیوز: پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای قم و ۶ شهر این استان روز پنجشنبه با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه رفاه مردم باید مورد تاکید باشد، افزود: افز‌ایش سرعت اینترنت و توسعه فیبر نوری در اولویت این دولت قرار گرفته است و قم با توجه به اینکه مهد تولید علم است و موسسات فراوانی مشغول تولید محتوا هستند که انتقال این محتوا به عموم مردم، خارج از کشور و ... اهمیت فراوانی دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه فیبر نوری یک زیرساخت فرهنگی برای قم محسوب میشود، تصریح کرد: اکنون هفت و نیم میلیون ایرانی ‌از فیبر نوری در حال استفاده هستند و در تلاشیم تا فیبر نوری در تمام کشور توسعه یابد.

رئیسی با بیان اینکه به وزیر ارتباطات گفته‌ایم که باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد، گفت: شبکه اینترنت باید سرعت داشته باشد و نباید امور مردم برای این موضوع و کسب و کارها مختل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه