وزارت ارتباطات تکذیب کرد/ سخنان رئیسی تحریف شده است

کدخبر: ۶۴۵۷۰۲
اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: بگذارید مردم از فیبرنوری پرسرعتی که شما فراهم نکردید ولی دولت سیزدهم در حال تحقق آن است بهره مند شوند؛عدد ۷.۵میلیون "پوشش" است که لازمه اتصال است.
وزارت ارتباطات تکذیب کرد/ سخنان رئیسی تحریف شده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات دولت دوازدهم با تحریف سخنان رئیس‌جمهوری مدعی شد که آقای رئیسی گفته‌اند اکنون هفت و نیم میلیون ایرانی از فیبر نوری استفاده می‌کنند. 

این در حالی است که رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح پوشش سراسری شبکه فیبر نوری استان قم، گفت: در سراسر کشور اعلام آمار هفت و نیم میلیون خانواده ایرانی که می‌توانند [از فیبر نوری] استفاده کنند اعلام امیدبخشی است. 

در این راستا محمد احسان خرامید_ مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات در واکنش به این موضوع با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد:آقای جهرمی،بگذارید مردم از فیبرنوری  پرسرعتی که شما فراهم نکردید ولی دولت سیزدهم در حال تحقق آن است بهره مند شوند. 

خبر مرتبط
اتصال صد درصدی کشور به فیبر نوری

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات با بیان این که بیش از ۷ میلیون خانوار و کسب و کار در بیش از ۳۰۰ شهر به شبکه فیبرنوری دسترسی دارند کفت: می خواهیم امسال این را دوبرابر کنیم و تا شهریور ۱۴۰۴ این امکان را در همه‌ی شهر‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: بازهم مثل موضوع اقتصاد عجله کردید، حوزه خودتان هم درست نمیشناسید، رئیس جمهور بیان کردند می‌توانند استفاده کنند نه استفاده میکنند. 

خبر مرتبط
افتتاح طرح بزرگ فیبر نوری در گلستان با حضور رئیسی

​ اقتصادنیوز :با افتتاح و بهره‌برداری رئیس جمهور از پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان، تمام ۳۷ شهر استان تحت پوشش فناوری اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

خرامید تاکید کرد: عدد ۷.۵میلیون "پوشش" است که لازمه اتصال است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی