رونمایی از مسیر موفقیت و بال های پرواز آروا در نمایشگاه تبریز

کدخبر: ۶۴۵۲۲۹
آروا با حضور در نمایشگاه تبریز هویتی مجدد به صنعت ابزار بخشید.
رونمایی از مسیر موفقیت و بال های پرواز آروا در نمایشگاه تبریز

رپرتاژ آگهی: شرکت دانش بنیان آروا به عنوان پدر صنعت ابزار، این بار نیز پیشگام و پیشرو در نوآروی بود. اولین نکته قابل توجه طراحی ویژه و خاص غرفه بود که از مفهوم دوبال برای پرواز موفقیت الهام گرفته بود.

مسیر موفقیت؛ راهی به سوی پرواز با دو بال

غرفه آروا اینگونه طراحی شده بود که به همه مسیر موفقیت را نشان می داد. بازدید کنندگان به خوبی با تمام فرآیند های تولید با کیفیت و استاندارد آشنا شدند. از بخش های جذاب غرفه آروا، واقعیت مجازی بود که با کمک عینک های VR می توانستند به صورت مستقیم ماشین آلات و خط تولید کارخانه را مشاهده کنند.

رونمایی از محصولات جدید آروا

شوروم آروا در نمایشگاه تبریز، با ارائه طیف گسترده‌ای از ابزارآلات باکیفیت و خلاقانه، تجربه‌ای منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان رقم زد. این شوروم با فضایی جذاب و دلنشین، غرفه‌هایی تعاملی و هدایایی به یاد ماندنی، به یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین غرفه‌های نمایشگاه تبدیل شد.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های برجسته شوروم آروا اشاره می‌کنیم:

  • تنوع و کیفیت: شوروم آروا میزبان طیف وسیعی از ابزارآلات صنعتی و خانگی بود که نیازهای مختلف مشتریان را به طور کامل برآورده می‌کرد. کیفیت بالای محصولات آروا، که زبانزد خاص و عام است، در این شوروم به وضوح قابل مشاهده بود.

  • چیدمان و طراحی: چیدمان شگفت‌انگیز شوروم و میزهای گفتمان برای فروش، فضایی دلنشین و صمیمی برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده بود. طراحی منحصر به فرد غرفه، حس مدرن و پویایی را به بازدیدکنندگان القا می‌کرد.

  • تجربه عملی: در غرفه‌های کار با ابزار، بازدیدکنندگان می‌توانستند با ابزارهای مختلف کار کنند و از نزدیک با عملکرد و کارایی آنها آشنا شوند. این تجربه عملی، فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با کیفیت و کارایی ابزارهای آروا بود.

  • دیوار تعاملی: در انتهای غرفه، یک دیوار تعاملی تعبیه شده بود که به بازدیدکنندگان هدیه‌ای به یاد ماندنی از آروا تقدیم می‌کرد. این دیوار تعاملی، ضمن سرگرم کردن بازدیدکنندگان، به یادمانده شدن برند آروا در ذهن آنها کمک می‌کرد.

  • استقبال بی‌نظیر: شوروم آروا با استقبال بی‌نظیری از سوی بازدیدکنندگان روبرو شد. این استقبال، نشان‌دهنده رضایت بازدیدکنندگان از کیفیت محصولات، خلاقیت ایده‌ها و تجربه‌ای بود که شوروم آروا ارائه می‌داد.

حضور در شوروم آروا، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از دنیای ابزارآلات باکیفیت و نوآورانه بود. بازدیدکنندگان از این شوروم با خاطری خوش و کوله‌باری از اطلاعات و تجربیات جدید راهی خانه‌های خود شدند.

نکته قابل توجه اینکه در این نمایشگاه طیف وسیعی افراد از حضور های مختلف حضور داشتند و آشنایی با ساختار و سیستم شرکت آروا برای آنها بسیار شگفات انگیز بود. شایان ذکر است که آروا برای اولین در این توانسته است با سیستم سازی و اجرای فرآیند های سیتماتیک گامی نوین در صنعت کشور بردارد.

آروا در نمایشگاه تبریز: عقاب بال‌های خود را گشود

دومین نمایشگاه تخصصی ابزارآلات، صنعتی و یراق‌آلات تبریز، شاهد پرواز عقاب آروا بود. غرفه این برند محبوب ایرانی، با طراحی خلاقانه و چشم‌نواز، فلسفه، ارزش‌ها و تعهدات آروا را به زیبایی به نمایش می‌گذاشت.

عقاب، نماد آروا، در جای جای غرفه خودنمایی می‌کرد. گویی بال‌های خود را گشوده بود تا بر فراز صنعت ابزار ایران پرواز کند. شعار "یک بال نمیشه پرواز کرد" نیز در کنار این المان، به وضوح بیانگر ضرورت اتکا به سیستمی جامع و یکپارچه برای دستیابی به موفقیت در این عرصه بود.

غرفه آروا به دو بال مجزا تقسیم شده بود که هر کدام نماد فلسفه‌ای عمیق بود. بال اول، با عنوان 6M (Money، Measurement، Management، Machine، Materil و Man ) به معرفی سیستم جامع و منحصربه‌فرد آروا می‌پرداخت. این سیستم، رمز موفقیت آروا در ارائه محصولات و خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان است. بال دوم غرفه نیز به شوروم و تیم فروش اختصاص داشت و فرصتی برای تعامل و گفتگو با مشتریان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستاورد های آروا در نمایشگاه تبریز می توانید وارد وب سایت این شرکت به آدرس arvatools.com شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید