حمله یک مهاجم به مامور نیروی انتظامی+ جزییات

کدخبر: ۶۴۴۶۱۷
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی ملارد از حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با صدور اخطار قانونی پلیس زمین گیر شد.
حمله یک مهاجم به مامور نیروی انتظامی+ جزییات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

خبر مرتبط
حمله با سلاح سرد به فرماندار این شهر روسیه/ مهاجم بازداشت شد

فرماندار منطقه «مورانسک» در شمال روسیه بر اثر ضربات چاقوی یک مهاجم ناشناس زخمی شد.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید