اتفاق خوبی که بعد فیلم سال گربه برای حمید معصومی نژاد افتاد

کدخبر: ۶۴۴۶۴۰
اقتصادنیوز : حمید معصومی نژاد خبرنگار ایرانی ساکن رم پس از سالها بی خبری در فیلم سال گربه به شکل متفاوتی دیده شد.
اتفاق خوبی که بعد فیلم سال گربه برای حمید معصومی نژاد افتاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،فیلم سینمایی سال گربه در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده از 22 فروردین 1403 در سینما‌های ایران اکران شد و توانست در کنار فیلم تمساح خون به فروش بالایی برسد و اتفاقات خوبی را در گیشه رقم بزند. 

در ترکیب بازیگران فیلم سینمایی سال گربه نام حمید معصومی نژاد به چشم می خورد، خبرنگاری که در بین مردم با تکیه‌کلام معروف «حمید معصومی‌نژاد، رم» در پایان گزارش‌هایش شناخته می‌شود، بازی در سال گربه سبب شده که اتفاقات خوبی برای آقای خبرنگار پیش آید.

حمید معصومی‌نژاد که اولین حضور خود را به‌عنوان بازیگر در فیلم سینمایی سال گربه تجربه کرده است، در این فیلم نقش خودش را در برابر آمفی‌تئاتر باستانی کلوسئو در مرکز رم ایفا نموده است. بازی در این فیلم باعث شده که معصومی نژاد پیشنهادات جدیدی برای بازیگری در ایران دریافت کند، آقای خبرنگار در صحبت های اخیرش عنوان نموده که به زودی برای دیدار با خانواده به ایران خواهم آمد و پیشنهادات بازیگریش را بررسی خواهد کرد. 

حمید معصومی‌نژاد با هدف نزدیکی بیشتر دو ملت ایران و ایتالیا، ویدیو‌ها و گزارش‌های متنوعی را تهیه و در صفحه اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است. رم‌گردی، آشنایی با زبان ایتالیایی، آشپزی ایتالیایی، فوتبال ایتالیا و آداب و رسوم مردم این کشور از جمله موضوعاتی است که معصومی‌نژاد به آن‌ها می‌پردازد.

 فیلم سینمایی سال گربه در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال 1402 است که در آن بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، مرتضی تقی‌زاده، لادن ژاوه‌وند، نوشین تبریزی، رضا رشیدپور، علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد و...به ایفای نقش می پردازد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید