قیمت اجاره در این مناطق چند؟+ جدول قیمت

کدخبر: ۶۵۲۰۲۰
اقتصادنیوز :یک مشاور املاک درخصوص بازار اجاره در دو منطقه 9 و 10 می گوید : برای واحدی 40 متری و بدون امکانات در ابتدای جیحون، باید 200 میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه 10 میلیون تومانی پرداخت.
قیمت اجاره در این مناطق چند؟+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، یک واسطه‌گر ملکی در مناطق 9 و 10 پایتخت می‌گوید، برای واحدی 40 متری و بدون امکانات در ابتدای جیحون، باید 200 میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه 10 میلیون تومانی پرداخت.

به گفته وی، در اطراف خیابان آزادی، برای رهن هر مترمربع از یک واحد نوساز و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری، 12 میلیون تومان باید در نظر داشت که این یعنی رهن کامل یک واحد با 100 مترمربع مساحت، یک میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین می‌شود.

اما به طور میانگین رهن کامل در منطقه 9 و 10، به ازای هرمترمربع مسکن نوساز و با امکانات، 10 میلیون تومان و در محله‌های پایین‌تر و غیر نوساز، هر مترمربع 8 الی 9 میلیون تومان است.

خبر مرتبط
جدیدترین قیمت مسکن در ۵ منطقه جنوب تهران

اقتصادنیوز: بازار معاملات مسکن در ۵ منطقه جنوبی تهران، این روزها به لحاظ عرضه فایل فروش آپارتمان در همه بازه‌‌‌های سنی و متراژی به‌خصوص آپارتمان‌‌‌های میانسال و میان‌‌‌متراژ، از تنوع قابل قبولی برخوردار است.

بنا به مشاهدات ما، دراین مناطق می‌توان با بودجه‌ای معادل 200 الی 300 میلیون تومان واحدی به صورت رهن کامل اجاره کرد اما باید از برخی امکانات و قدمت کم بنا صرف نظر کرد.

در محله بریانک، رهن کامل واحدی با 38 مترمربع زیربنا و 23 سال ساخت و بدون امکانات و یا در محله جیحون، واحدی 42 متری و مشابه واحد مذکور، 300 میلیون تومان تعیین شده است.

محله ارزان

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید