خبر خوش وزیر بهداشت برای پرستاران درباره مبلغ اضافه کاری

کدخبر: ۶۸۲۲۱۳
اقتصادنیوز: وزیر بهداشت در مورد اصلاح فرمول و میزان اضافه‌کاری پرستاران گفت: توانستیم میزان اضافه‌کاری پرستاران را طی فرمولی اصلاح کنیم و مقدار قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است.
خبر خوش وزیر بهداشت برای پرستاران درباره مبلغ اضافه کاری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران باتوجه‌به نزدیک‌شدن روز پرستار، گفت: از زمانی که وارد دولت شدم پیگیر مطالبات پرستاران بودم و حداقل 3 مرتبه در جلسه هیئت دولت این بحث را با رئیس‌جمهور مطرح کردم و ایشان نیز به مبادی ذی‌ربط برای انجام سریع‌تر مطالبات تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مبالغ قبل توجهی در دو مرحله ( مرحله اول 7 همت و مرحله دوم 2.5 همت ) برای پرداخت مطالبات تعویقی پرداخت شد، افزود: بسیاری از پرداخت‌های پرستاران 8 تا 9 ماه عقب‌مانده و به تأخیر افتاده بود و ما توانستیم معوقات را پرداخت کنیم و به طور متوسط آن را به اوایل سال 1403 رساندیم یعنی از مهرماه 1402 این مطالبات اصلاح شده و زمان پرداختی به دانشگاه‌های علوم پزشکی به خرداد هم رسیده است.

خبر مرتبط
وعده مهم درباره زمان پرداخت مطالبات پرستاران

اقتصادنیوز: مشکلات جامعه پرستاری کم کم به یک درد مزمن تبدیل شده که هر از گاهی مسئولان حوزه سلامت و البته دولت‌ها، با تزریق یک مُسکن، به دنبال کاهش آلام پرستاری هستند. در حالی که با چنین مُسکن هایی نمی‌توان انتظار داشت که شرایط پرستاری از بحران خارج شود.

ظفرقندی ادامه داد: البته به دانشگاه‌های بزرگ مبلغ بیشتری و دانشگاه‌های کوچک مبلغ کمتری پرداخت شده است

.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با یادآوری اینکه در مورد اصلاح فرمول و میزان اضافه‌کاری پرستاران جلسات فراوانی را با سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه‌وبودجه برگزار کردیم، گفت: دراین‌رابطه نتایج مثبتی حاصل شده و مبلغ اضافه‌کاری یک تا دو روز آینده ابلاغ خواهد شد؛ با پیگیری‌های فراوان توانستیم میزان اضافه‌کاری پرستاران را طی فرمولی اصلاح کنیم و به میزان قابل‌توجهی افزایش دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید