آخرین تحولات بازار خودروی تهران؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۹۴ میلیون تومان رسید+جدول قیمت

کدخبر: ۳۲۲۱۸۱
اقتصادنیوز: افزایش قیمت در بازار افزایش قیمت در بازار خودرو هنوز متوقف نشده است.
آخرین تحولات بازار خودروی تهران؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۹۴ میلیون تومان رسید+جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو خودرو‌های سایپا و ایران خودرو همچنان در مدار گرانی حرکت می‌کنند، اما امروز سرعتشان کمتر از گذشته است. قیمت روز پراید در حال حاضر ۵۴ میلیون تومان است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار با نرخ ۹۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه اول بهمن ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز در ادامه روند افزایش قیمت روز‌های قبل، یک پله دیگر صعود کردند. سمند LX امروز در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ هم افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و با نرخ ۱۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار امروز قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۴۰۵ GLX امروز بدون تغییر نسبت به روز‌های قبل در بازار با قیمت ۸۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و روی نرخ ۱۰۴ میلیون تومان متوقف شده است. در این بین پژو ۴۰۵ SLX کمی عقب‌نشینی کرده و در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در حال حاضر ۹۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.  
پژو ۲۰۶ بعد از چند روز ثبات قیمت، امروز ساز گرانی را کوک کرده است. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۹۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم ۸۰۰ هزار تومان گران شده و امروز با قیمت ۱۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار پا را فراتر گذاشته و در بازار امروز حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در حال حاضر ۱۱۹ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.  

پژو پارس امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان روی نرخ ۱۰۶ میلیون تومان ایستاده است. رانا هم رفتار مشابهی از خود نشان می‌دهد و با همان قیمت دیروز یعنی ۹۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. دانگ‌فنگ H۳۰ امروز ۱۶۷ هزار تومان است و بدون تغییر نسبت به روز‌های قبل باقی مانده.

دنا پلاس توربو امروز یک گام دیگر به سمت کانال ۲۰۰ میلیونی برداشته و با افزایش قیمت یک میلیونی به ۱۹۱ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس هم امروز یک میلیون تومان گران شده و در بازار ۱۵۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۱۱۱ میلیون تومان است و نشان از اختلاف ۴۷ میلیونی قیمت بازار و کارخانه دارد. در این بین دنا معمولی تیپ ۱ در بازار امروز تغییر چندانی پیدا نکرده و با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه اول بهمن ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۹,۳۰۰,۰۰۰
۶۹,۳۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۸,۴۰۰,۰۰۰
۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۱۰۱,۵۰۰,۰۰۰
۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۲,۷۰۰,۰۰۰
۸۲,۷۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۶,۳۰۰,۰۰۰
۹۶,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۶,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۴,۲۰۰,۰۰۰
۹۳,۹۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۸,۸۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۴,۷۰۰,۰۰۰
۹۴,۷۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 1
۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۶۲۳,۰۰۰
دنا پلاس تیپ 1
۱۵۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز سه‌شنبه اول بهمن ۹۸

سرعت افزایش قیمت خودرو‌های سایپا امروز کمتر شده، اما این محصولات همچنان در مدار گرانی حرکت می‌کنند. ساینا امروز با افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۷۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. تیبا ۲ هم امروز حدود ۷۰۰ هزار تومان گران شده و به ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. البته تیبا صندوق‌دار در این افزایش قیمت همراهی نمی‌کند و بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی نرخ ۶۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متوقف شده است. کوییک دنده‌ای رفتار متفاوتی نسبت به دیگر خودرو‌های سایپا دارد و امروز با کاهش قیمت در حد ۲۰۰ هزار تومان، به نرخ ۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است.

قیمت روز پراید در بازار امروز سه‌شنبه اول بهمن ۹۸

پراید هاچ‌بک امروز همگام با دیگر خودرو‌های سایپا با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب پراید سایپا ۱۱۱ حدود ۴۰ میلیون تومان است و ۱۹ میلیون ارزان‌تر از قیمت روز بازار اعلام می‌شود. پراید صندوق‌دار یا سایپا ۱۳۱ در بازار تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و روی نرخ ۵۴ میلیون تومان ثابت مانده است. پراید وانت هم شرایط مشابهی دارد و با قیمت ۶۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌شنبه اول بهمن ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۸,۹۰۰,۰۰۰
۵۸,۷۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۶۲,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۵,۳۰۰,۰۰۰
۶۵,۳۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۷۰,۵۰۰,۰۰۰
۶۹,۸۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۰,۲۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۸۰,۵۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه اول بهمن ۹۸

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید