انهدام باند سازمان یافته کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در خدابنده

کدخبر: ۶۴۹۷۳۳
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی خدابنده از کشف و انهدام باند سازمان‌یافته کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی با شگرد درج آگهی فروش ادوادت کشاورزی در یک سایت خبر داد.
انهدام باند سازمان یافته کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در خدابنده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «سرهنگ محسن غنیمتی» فرمانده انتظامی خدابنده گفت: درپی شکایت تعدادی از شهروند مبنی بر کلاهبرداری و وصول مبلغ از طریق رسید سازهای جعلی، شناسایی متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت. با رصد پلیس فتا و اقدامات فنی و تخصصی در این رابطه، سه نفر متهم در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و مشخص شد که با عنوان خریدار با استفاده از رسید ساز جعلی و چک‌های صیادی، از ۱۲ نفر از شهرهای مختلف بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی قضائی این سه نفر دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شدند که پس از مواجهه با ادله و مستندات در دست به بزه انتسابی اقرار کردند و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در یک توصیه پلیسی از مردم خواست برای پیشگیری از کلاهبرداری، با استفاده از رسید سازهای جعلی و چک‌های صیادی بدون شناسایی طرف مقابل، اقدام به معامله نکنند.

کشف ۲۹ کیلو تریاک با استفاده از تیم «سپکا» در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در پی توقیف یک دستگاه تریلر کشنده دانگ فنگ ۲۹ کیلوگرم تریاک توسط تیم سگ‌های موادیاب «سپکا» از آن کشف شد.

سرهنگ رفیعی اظهار داشت: چندی پیش یک دستگاه کشنده دانگ فنگ به جهت حمل هشت کیلو مواد مخدر شیشه با دستور مقام قضائی به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های بیشتر و ظن وجود جاساز مضاعف موادمخدر در این کشنده تریلر درخواست تیم «سپکا» از مرکز برای بازرسی بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ رفیعی ادامه داد: با انتقال سگ موادیاب «سپکا» به پارکینگ مقدار ۲۹ کیلو موادمخدر تریاک با ردیابی شامه حیوان از جاساز حرفه‌ای داخل کابین تریلر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پیشتر، مقدار هشت کیلوگرم مخدر شیشه نیز از داخل کابین این تریلر کشف و پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و ۲ نفر بازداشت شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی