حادثه دلخراش برای یک محیط‌بان در منطقه صعب‌العبور کوهستانی

کدخبر: ۶۵۱۷۵۳
اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد که محیط‌بان حادثه‌دیده در استان بوشهر نجات یافت.
حادثه دلخراش برای یک محیط‌بان در منطقه صعب‌العبور کوهستانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احسان ایزدپناه اظهار کرد: در پی سقوط یک محیط‌بان در منطقه صعب‌العبور کوهستانی بیرمی، پیگیری برای اعزام بالگرد به این منطقه انجام و تیم امداد کوهستان پایگاه خاییز تنگستان نیز اعزام شد.

خبر مرتبط
واژگونی مینی‌بوس کارگران شرکت ذغال‌شویی/علت حادثه

اقتصادنیوز: شب گذشته در اثر واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران کارخانه ذغال شویی شرکت ذغالسنگ البرز شرقی، تعدادی کارگر مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: با حضور به موقع بالگرد در موقعیت مد نظر محیط‌بان حادثه دیده به مرکز درمانی اعزام شد و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: این محیط بان از چند ناحیه دچار سانحه شده بود که نجات‌گران پایگاه کوهستان جمعیت هلال احمر پس از دسترسی به مصدوم، اقدامات اولیه امدادی و تثبیت‌های پزشکی را برای انتقال او انجام دادند.

وی یادآور شد: محیط بان مصدوم توسط تیم امداد کوهستان پایگاه خاییز شهرستان تنگستان و بوسیله امداد هوایی به فرودگاه شهدای بوشهر انتقال یافت و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ شد.

ایزدپناه با اشاره به برخورد خودرو سواری سمند با کامیون در محور تنگستان به دشتی افزود: در این حادثه متأسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید