دفاع مسعود پزشکیان از برجام/سوال کاندیدای انتخاباتی درباره توافق با چین

کدخبر: ۶۵۵۵۶۴
اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان گفت: برجام برای همان دولتی است که برادران می گویند بد است و نقد می کنند ولی الان دنبال این هستند که برجام را نهایی و حل کنند.
دفاع مسعود پزشکیان از برجام/سوال کاندیدای انتخاباتی درباره توافق با چین

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما، گفت: ستون دین در برابر دشمنان عموم مردم هستند و نه فقط خواص. اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی و بین المللی خود را حل کنیم باید اجماع کنیم و عموم مردم را راضی کنیم. ما اینجا مشکل داریم.

وی افزود: برجام برای همان دولتی است که برادران می گویند بد است و نقد می کنند ولی الان دنبال این هستند که برجام را نهایی و حل کنند. برجام مزیت دولت گذشته بود ولی با موانعی که ایجاد شد نگذاشتند. دعوا بر سر این است که به اسم چه کسی باشد!

پزشکیان گفت: باید تحریم‌ها و اف ای تی اف را حل کنیم. داشت همه چیز حل می‌شد و می‌رفت جلو ولی اختلافاتمان کار را خراب کرد. در منطقه می توانیم ترانزیت شرق به غرب باشیم و بیشترین مزیت را به ارمغان آوریم. چرا نتوانستیم؟ چون هم با خودمان دعوا داریم و هم با همسایگانمان.

وی ادامه داد: کار شهید رئیسی برای حل مشکل با همسایگان و نهایی کردن برجام قابل تقدیر است. اگر می خواهیم مشکل اقتصادی و ارتباط با بین المل حل شود باید تحریمها و FATF را حل کنیم.  چون الان گران می خریم و ارزان هم می فروشیم. 

پزشکیان تاکید کرد: کی با چین توافقنامه را انجام دادیم؟ تا مشکلمان را برای ارتباطات بین المللی حل نکنیم آنها هم انجام نمی‌دهند. سهم ما از بازار با گفتگویی که با همسایگان خواهیم داشت و وحدت وانسجام در داخل، حل می کنیم. هیچ وقت نخواستم وارد بحث نقدهایی که به ما می کنند بشویم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید