قاضی‌زاده هاشمی: مسعود پزشکیان در سیاست خارجی تعادل ندارد/خط و نشان آذربایجان برای دولت روحانی

کدخبر: ۶۵۵۵۶۶
اقتصادنیوز: امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: حامیان جناب برادرم پزشکیان تعادلی در سیاست خارجی و مناسبات بین المللی ندارند و تک چشمی به دنیا نگاه می کنند.
قاضی‌زاده هاشمی: مسعود پزشکیان در سیاست خارجی تعادل ندارد/خط و نشان آذربایجان برای دولت روحانی

به گزارش اقتصادنیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما گفت: مردم این روزها انتقاد می کنند که چرا واضح صحبت نمی‌کنید؟ چه در این برنامه و  چه برنامه‌های دیگر که اعضای رسمی ستادها در حضور کاندیداها اظهارنظر می کنند بهش پرداخته و جواب داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: امشب تصمیم گرفتم کمی مصداقی تر موضوعات را عرض کنم. در حوزه همسایگان سیاست ایران همیشه برقراری صلح و جلوگیری از دخالت بیگانگان بوده است.  یادتان هست که دولت آقای روحانی زمانی که دولت را تحویل داد به معنای واقعی کلمه جایگاه ما در منطقه نامطلوب بود.

قاضی‌زاده گفت:  با دولت سابق افغانستان تنش جدی داشتیم؛ تهدید جدی از سمت پایگاه‌های آمریکا در افغانستان بود. اما جریان رسانه‌ای این آقایان می‌خواست جامعه را به نحوی تحریک کند که جنگ با طالبان را آغاز کنیم!

وی گفت: حامیان جناب برادرم پزشکیان تعادلی در سیاست خارجی و مناسبات بین المللی ندارند و تک چشمی به دنیا نگاه می کنند. هر وقت این جریان بر سر کار آمده سایه جنگ را داشتیم و حتی امنیت را می خواستند گدایی کنند.

قاضی زاده ادامه داد: دیپلمات های دولت روحانی، آقایان اسدی و نوری هم با اقتدار دیپلماتیک آقای رئیسی آزاد شدند. علی اف اواخر دولت آقای روحانی برای ایران خط و نشان می کشید؛ بحرین و جیبوتی هم روابط را با ما قطع کرده بودند.

وی گفت: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان نشان دادند که استاد تعامل و مذاکره‌اند. هم روابط با عربستان اصلاح شد؛ نوعی که بن سلمان به دنبال ارتقای روابط شخصی با شهید رئیسی بود. موضوع مصر حل شد و قرادادهای هند و روسیه و چین به بعضاً قراردادهای عملیاتی رسید و به بریکس و شانگهای هم پیوستیم.

وی افزود: هشت کشور جهان با جمعیت دو میلیارد نفر پس از شهادت آیت‌الله رئیسی عزای عمومی اعلام کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی