واکنش جلیلی به اظهارات پورمحمدی درباره برجام/ مگر نمیگفتند چرخ سانتریفیوژ و اقتصاد بچرخد؟/ توافق کردند نتیجه چه شد؟

کدخبر: ۶۵۵۵۷۷
اقتصادنیوز: سعید جلیلی گفت: نمی دانم خواب نما شده بودید یا خیر ولی درباره موضوع FATF چیزی مطرح کردید که غلط است.
واکنش جلیلی به اظهارات پورمحمدی درباره برجام/ مگر نمیگفتند چرخ سانتریفیوژ و اقتصاد بچرخد؟/ توافق کردند نتیجه چه شد؟

به گزارش اقتصادنیوز، سعید جلیلی در چهارمین مناظره انتخاباتی شبکه یک سیما با اشاره به صحبت‌های مصطفی پورمحمدی گفت: رئیس‌جمهور باید موضوعات را خوب بداند و با جمله‌ای که در راهرو می‌شنود تصمیم نگیرد.

وی گفت: اگر شما یک تشخیص غلط بدهی تجویزت هم درست نخواهد بود. اصلاً نکاتی که دارید مطرح می‌کنید (آقای پورمحمدی) غلط است؛ نمیدانم خواب نما شده بودید یا خیر ولی درباره موضوع FATF چیزی مطرح کردید که غلط است.

جلیلی ادامه داد: شما نمیدانید ۳۹ بند FATF را دارید اجرا می کنید! این را نمی دانید! الان مگر FATF حل شده؟ پس چطور واکسن خریدیم؟ این یعنی تشخیص غلط و تشخیص غلط شما یعنی تصمیم غلط!

جلیلی گفت: مگر نمیگفتند هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد؟ رفتند توافق کردند نتیجه اش چه شد؟ طرف کلاً عمل نکرد و خارج شد! بعد آنوقت شما می آیید کشور را متهم میکنید؟ جالب است! عوض اینکه از طرف مقابل طلبکار باشید ملت را متهم می کنید؟

جلیلی ادامه داد: در کرسنت فساد صورت  گرفته و به ثمن بخس اموال کشور را قرارداد بستند. فردی که باید در این قضیه متهم باشد... دادگاه می دانید چه می گوید؟ می گوید پس چرا فرد متهم را وزیر کشور کردید؟

وی خطاب به پورمحمدی بیان کرد: راجع به سمن ها هم فکر کنم خواب نما شدید. شما بودجه های فراوان به کسانی که فقط شکلی است مثل این شرکت های صوری میخواستید بدهید؛ این می شود کار سیاسی؟ این یعنی مساله را نمیدانید لذا تشخیص غلط تجویز غلط به بار می آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی