فلش بک قالیباف به دعواهای سال ۸۸ و ۹۲ /من اهل دعوا نیستم، میخواهم مدیر قوه مجریه باشم نمی‌خواهم سخنران باشم+ فیلم

کدخبر: ۶۵۵۶۷۰
اقتصادنیوز: محمدباقرقالیباف در جریان آخرین مناظره گفت: قالیباف برای همه شما شناخته شده است؛ من اهل کارم ولی نه اهل دعوا و ستیز.
فلش بک  قالیباف به دعواهای سال ۸۸ و ۹۲ /من اهل دعوا نیستم، میخواهم مدیر قوه مجریه باشم نمی‌خواهم سخنران باشم+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، محمدباقرقالیباف در پنجمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما خطاب به مردم، گفت: مردم! قالیباف برای همه شما شناخته شده است و بنده اهل کار هستم و اهل تنش و دعوا و ستیز نیستم.

قالیباف یادآور شد: همه عمر و جوانی خودم را برای زندگی مردم جنگیدم، اما آن جنگ با این دعوا و جنگ‌ها که در اینجا مطرح می‌شود، فرق دارد. این دعواها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و نه مشکل مسکن و نه مشکل تحریم و گرانی خودرو را حل نمی‌کند.

 

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این دعواها نه تورم و بیکاری و مشکل امنیت را حل می‌کند و نه صدای روستایی مظلوم در دوردست و کشاورز را می‌شنود که با زحمت تولید می‌کند اما از فروش نهایی کمتر از ۳۰ درصد به وی می‌رسد و نمی‌تواند حداقل زندگی خود را تأمین کند. این دعواها مشکل کارمند و کارگر را که حقوق ثابت دارند و با تورم سنخیتی ندارد، حل نمی‌کند و نه مشکل سربازان را حل می‌کند، البته ما در مجلس یازدهم تلاش کردیم حقوق سربازان را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: این دعواها و تنش‌ها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و در هیچ یک از مسئولیت‌های خود هرگز وارد این بازی‌ها و ستیزهای بیهوده نشدم و آن را اصلاً قبول نداشتم.

قالیباف گفت: برای امنیت خانواده‌ها جنگ کردم اما هرگز جنگ و تنش نمی‌کنم، چرا که این دعواها توی دل مردم را خالی می‌کند و قالیباف هرگز چنین کاری نمی‌کند و جنگ نمی‌کند تا توی دل مردم خالی شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: این تنش‌ها و دعواها هیچ ثمری ندارد و هیچ گشایشی ایجاد نمی‌کند جز اینکه مردم را ناامید می‌کند. دعواهای مناظره‌ها در سال ۸۸ یا ۹۲ برای مردم نبود. الان هم نگران این هستم که این اتفاق دو مرتبه تکرار نشود که ان‌شاءالله نخواهد شد.

وی بیان کرد: بنده به پشتوانه کارنامه و عملکردی که دارم، می‌گویم که برنامه دارم و اعلام کردم و برای تحقق این برنامه‌ها می‌جنگم و خوشحالم که این حرف را امروز آقای خسروی، مجری برنامه زد که برای برنامه‌های خود زمانبندی دهید. مفتخرم که امروز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌گوید که باید زمان دهی دهید و بنده تمام ۵ اولویت خود را با زمانبندی می‌گویم و این سنت بنده است. مردم من عمر و زندگی شما را تلف نخواهم کرد.

قالیباف تاکید کرد: تلاش می‌کنم بدون جدل سیاسی خدمت‌گزار مردم باشم و نمی‌خواهم یک سخنران باشم و از هر تنش دوری می‌کنم. روزی که رفتم نیروی انتظامی، نیروی انتظامی با همه درگیر بود از مردم تا بقیه که اولین کاری که کردم آن بود که نیروی انتظامی را از تنش با مردم خارج کردم و در کمترین زمان نیروی مورد اعتماد مردم شد.

وی یادآور شد: در شهرداری تهران که بودم، با هر سه دولتی کار کردم که با من مخالفت داشتند، اما هرگز تنش ایجاد نکردم و به مردم خدمت کردم. وظیفه ما است که کار مردم را انجام دهیم و با جدل سیاسی و عافیت طلبی و بهانه‌جویی نباید زندگی مردم و جوانان را تلف کنیم و این وظیفه ماست.

قالیباف اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی قانون‌های بر زمین مانده را به تصویب رساندیم که قانون تجارت و قانون بانک مرکزی و برنامه هفتم توسعه را نهایی کردیم، در حالی که در مجلس هم تنش‌هایی وجود داشت اما آرامش را ایجاد کردم و با آرامش این برنامه را اجرایی خواهم کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی