افشاگری همسر زهره فکور صبور از پرونده مرگش

کدخبر: ۶۶۲۷۲۷
اقتصادنیوز : افشاگری‌های اخیر مهران مهام درباره همسرش، زهره فکور صبور، موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی ایجاد کرد.
افشاگری همسر زهره فکور صبور از پرونده  مرگش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، مهران مهام تهیه کننده بسیاری از آثار پر بیننده و خاطره انگیز تلویزیون چون زیر آسمان شهر، نرگس، من یک مستاجرم، دردسرهای عظیم و … در برنامه کربلای معلی برای اولین بار از ماجرای مرگ همسرش گفت. 

مهران مهام تهیه کننده و فیلمنامه نویس که پس از مرگ زهره فکورصبور نامش به عنوان همسر خانم بازیگر بر سر زبان ها افتاد، برای اولین بار درباره مرگ زهره فکورصبور و پیشنهاد وسوسه برانگیز برای بستن پرونده خانم بازیگر در برنامه کربلای معلی چنین گفت:

حدود 2 سال پیش تلفنی به من شد که خانم فکور خودش رو کشته، من رفتم خونه و بعدش اورژانس رسید و گفتند که علائم حیاتی نداره، خدا برای کسی نیاره ولی اگه این اتفاق بیفته اولین متهم میشه آقای خونه که چه اتفاقی افتاده.

از اونجایی که من می‌دونستم کاری نکردم و اتفاقی نیفتاده، پیگیر شدم و می‌دونستم که پشت این قضیه تهدید وجود داره.

در این دو سال پیگیر پرونده بودم و 6 ماه اول 7 صبح می‌رفتم قوه قضاییه تا جایی که بازپرس پرونده گفت بیا استخدام شو اینجا، در مسیر این پرونده 100 میلیارد بهم پیشنهاد شد که این پرونده رو ببندم، خیلی از دوستان و وکیل پرونده گفتند که این عدد رو شما قبول نکردید، ممکنه بکشنتون و من گفتم حاضرم بمیرم.

زهره فکورصبور بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون سه‌شنبه 10 اسفند در 43 سالگی درگذشت.

 زنده یاد زهره فکور صبور 1 فروردین 1357 در تهران از پدر کرمانشاهی و مادر سمنانی به دنیا آمد، او فرزند آخر خانواده بود و یک برادر و سه خواهر دارد. او در آثاری چون بی همگان، دردسرهای عظیم، دلنوازان،مسافری از هند، کامیون، روزگار جوانی، فصل زرد، دنگ و فنگ روزگار، کاشانه، آخرین اجرا، با من بمان دخترم، عروس بندر، ریحانه، نرگس و... ایفای نقش کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید