ورزشگاه تختی تهران میزبان بازی پرسپولیس-چادرملو

کدخبر: ۶۷۴۲۹۸
اقتصادنیوز: بازی پرسپولیس-چادرملو در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.
ورزشگاه تختی تهران میزبان بازی پرسپولیس-چادرملو

به گزارش اقتصادنیوز، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از برگزاری بازی پرسپولیس - چادرملو در ورزشگاه تختی خبر داد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: طی بازدیدی که سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، نماینده باشگاه پرسپولیس و اعضای شورای تامین از بخش‌های مختلف تختی از جمله زمین چمن شماره یک و دو، گیت‌های ورودی بخش بانوان، سکوها، اتاق کنفرانس، نور، تجهیزات، رختکن‌ها و ... ورزشگاه تختی داشتند از روند کار راضی بودند و برای برگزاری لیگ ورزشگاه تختی را مورد تایید قرار دادند.

وی زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در تختی را از ۱۴ مهر عنوان کرد و افزود: اولین بازی در تختی ۱۴ مهر با بازی پرسپولیس و چادرملو آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران میزان هزینه برای بازسازی ورزشگاه تختی را حدود ۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به جز پرسپولیس که حدود ۴ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه تختی کمک کرد بقیه منابع برای بازسازی از طریق وزارت ورزش، سازمان برنامه و بودجه و اداره کل ورزش و جوانان تامین شد که زمان بازسازی ورزشگاه تختی حدود یک سال و نیم طول کشید.

جوادی خاطرنشان کرد: برای پیگیری کارهای زیربنایی ورزشگاه باید از نظر اعتباری تحت حمایت قرار بگیریم. البته احساس می‌کنم با توجه به پیگیری‌هایی که دنیا مالی طی چند روز گذشته از موضوعات عمرانی ورزشگاه تختی داشت در آینده نزدیک تختی شرایط خیلی خوبی پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر رقابت‌های لیگ برتر، تختی میزبان برگزاری مسابقات ملی نیز خواهد بود، اظهار کرد: به همین منظور هفته آینده قرار است امیر قلعه‌نویی بازدیدی از ورزشگاه تختی داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: اولویت اصلی ما در حال حاضر این است که از تمام ظرفیت‌های استان تهران برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در تختی استفاده کنیم. هر چند نخستین اولویت ما برگزاری بازی‌های ملی در تختی و سپس استقلال، پرسپولیس و هوادار است و اگر زمان و فضای کافی داشته باشیم با هماهنگی شورای تامین می‌توانیم تختی را در اختیار سایر تیم‌های لیگ برتر و شهرستانی قرار دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: زمین شماره ۲ تختی که مصنوعی است کاملا بازسازی کردیم و آماده بهره برداری است، در فاز بعدی نیز سعی داریم برای زمین شماره ۲ تختی نیز سکو درست کنیم. در حال حاضر ۳۲ هزار صندلی نصب شده که از این تعداد حدود ۲۹۷۰ صندلی مختص بانوان است. همچنین جایگاه تماشاچیان تیم مهمان و بانوان، سرویس بهداشتی، نمازخانه، اتاق کنفرانس و سایر تجهیزات هم‌اکنون آماده بهره برداری است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید