سردار محمدیان درباره مقابله با مزاحمان دختران دبیرستانی چه گفت؟/هشدار مهم به والدین دانش‌آموزان

کدخبر: ۶۷۴۵۱۳
اقتصادنیوز: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: مقابله با مزاحمت‌ها برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه از دیگر برنامه‌های پلیس است که این برنامه هم در حال اجرا است.
سردار محمدیان درباره مقابله با مزاحمان دختران دبیرستانی چه گفت؟/هشدار مهم به والدین دانش‌آموزان

به گزارش اقتصادنیوز، سردار عباسعلی محمدیان روز گذشته در آیین بازگشایی مدارس به چند نکته درباره تمهیدات لازم جهت جلوگیری از مزاحمت برای دختران دبیرستان ها اشاره کرد.

وی با هشدار به مزاحمان نوامیس، دستفروشان و توزیع کنندگان موادمخدر تاکید کرده بود: مقابله با مزاحمت‌ها برای دانش‌آموزان دختر به ویژه در مقطع متوسطه در سال تحصیلی جدید به جد پیگیری می شود. پلیس مسول تامین امنیت آحاد مردم است اما دانش‌آموزان به دلیل شور و حال جوانی ممکن است بیشتر مورد طمع دشمن قرار گیرند یا در طول مسیر مدرسه ممکن است تهدیداتی وجود داشته باشد که ما از مدت‌ها قبل برای این امر آماده‌ایم.

خبر مرتبط
این دانش‌آموزان با سرویس رایگان به مدرسه می‌روند+ فیلم

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی گفت: سرویس دانش‌آموزان استثنایی رایگان شد.

سردار محمدیان ادامه داد: عده‌ای سودجو می‌خواهند موادمخدر بین دانش‌آموزان توزیع کنند اما پلیس با این افراد به شدت برخورد قانونی می‌کند. پلیس در حوزه دانش‌آموزان مسئولیت تامین امنیت مسیر تردد و وسیله مورد استفاده تردد آنها را دارد البته که این به غیر از مسئولیت عمومی تامین امنیت است.

سردار محمدیان تاکید کرد: مقابله با مزاحمت‌ها برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه از دیگر برنامه‌های پلیس است که این برنامه هم در حال اجرا است. همچنین توافق‌نامه‌ای با آموزش و پرورش برای داشتن سال تحصیلی بهتر داشته‌ایم. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید