سردیس جدید این ساختمان به نام شهید امیرعبداللهیان شد+ عکس

کدخبر: ۶۷۷۶۶۲
اقتصادنیوز: با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آئین رونمایی از سردیس جدید ساختمان بین الملل مجلس به نام شهید حسین امیرعبداللهیان برگزار شد.
سردیس جدید این ساختمان به نام شهید امیرعبداللهیان شد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ابراهیم عزیزی در این مراسم با قدردانی از زحمات این شهید بزرگوار در طول زمان خدمت، گفت: در سالگرد عملیات طوفان الاقصی قرار داریم و شهید امیرعبداللهیان در میدان و دیپلماسی بسیار فعال بود و با سفر به کشورهای منطقه تلاش کرد بیشترین کمک را به جبهه مقاومت داشته باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: روحیه انقلابی این شهید بزرگوار و ارتباط ایشان با ارکان نظام از جمله مجلس شورای اسلامی و جبهه مقاومت نشان دهنده روح بلند ایشان بود و از هیچ تلاشی در این جهت دریغ نکرد.

وی بیان کرد: شهید حسین امیرعبداللهیان در سفرهای منطقه‌ای و بین المللی از ظرفیت مجلس بیشترین بهره را گرفته و اصرار داشت که نمایندگان در دیپلماسی فعال باشند.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: نامگذاری سردیس جدید ساختمان بین الملل مجلس شورای اسلامی به نام شهید حسین امیرعبداللهیان اتفاقی خوب و به جا بود و این اقدام شایسته تقدیر است.

گفتنی است، در این مراسم فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، علیرضا شریفی معاون اجرایی و کاظم شافعی مدیرکل روابط بین الملل مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

5196038

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید