عقد زوج روشندل بر بلندی‌های توچال + فیلم و عکس

کدخبر: ۶۷۹۸۷۷
اقتصادنیوز: مراسم عقد یک زوج نابینا در حاشیه پیاده روی روشندلان به مناسبت روز جهانی عصای سفید در ارتفاعات توچال برگزار شد.
عقد زوج روشندل بر بلندی‌های توچال + فیلم و عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مراسم پیاده روی بیش از ۹۰۰ نابینا و کم بینای شهر تهران امروز/پنجشنبه/ به مناسبت روز جهانی عصای سفید در ایستگاه یک توچال برگزار شد و در حاشیه آن، آیین عقد یک زوج روشندل هم برگزار شد.

این زوج روشندل از شهروندان منطقه ۱۴ تهران هستند که به مناسبت روز جهانی عصای سفید تصمیم به جاری شدن عقدشان در بین روشندلان دیگر گرفتند.

171453447

 

روشندلان از پارکینگ تا ایستگاه یک توچال را پیاده روی کردند و سپس برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی با اجرای مسابقات و بازی های فکری مختص این قشر برگزار شد.

حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در این مراسم گفت: در حال حاضر خدمات مختلفی در سرای محلات مناطق ۲۲ گانه شهرداری به افراد معلول و به ویژه به نابینایان و کم بینایان ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: افراد نابینا و کم بینایان به همان اندازه که به مناسب سازی معابر جهت تردد و رفت و آمد کم دردسرتر نیاز دارند به همان اندازه نیز به مناسب سازی فرهنگی و پذیرش از طرف سایر اقشار جامعه و شهروندان نیاز دارند و ما با گسترش خدمات مورد ارائه به این افراد به دنبال تحقق اهدافی اینچنینی هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید