فارس خبر داد:

فوری/ مقام ارشد حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد

کدخبر: ۶۸۰۰۱۰
اقتصادنیوز: یک مقام ارشد حماس با تایید شهادت یحیی السنوار تاکید کرد که با شهادت رهبران ما، حماس هر بار قوی‌تر و محبوب‌تر می‌شود.
فوری/ مقام ارشد حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، باسم نعیم یکی از مقامات ارشد حماس شهادت یحیی السنوار رهبر حماس در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست را تایید کرد.

به نوشته سی ان ان، این اولین اظهار نظر یکی از مقامات حماس در تایید شهادت یحیی السنوار است. با این حال مقاومت حماس هنوز بیانیه رسمی در این زمینه منتشر نکرده است. باسم نعیم گفته، با شهادت رهبران قبلی، حماس هر بار قویتر و محبوبتر شده است.

وی افزود، «بله. از دست دادن افراد محبوب به ویژه شخصیتی مثل یحیی السنوار بسیار دردناک است اما چیزی که ما از آن مطمئن هستیم این است که در نهایت پیروز هستیم.»

Screenshot 2024-10-18 140718

وی همچنین گفت، «به نظر می‌رسد اسرائیل معتقد است که کشتن رهبران ما به معنای پایان جنبش ما و مبارزه مردم فلسطین است... آنها می‌توانند هر طور که می‌خواهند فکر کنند و این اولین بار نیست که این حرف را می‌زنند».

مقامات رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه با انتشار تصاویر و ویدئوهایی مدعی شدند که یحیی السنوار رهبر مقاومت حماس طی یک درگیری در رفح کشته شده است و آنها به صورت اتفاقی وی را شناسایی کرده‌اند. صهیونیستها پیش از این بارها مدعی شده بودند که یحیی السنوار به همراه اسرای اسرائیلی در تمام مدت در تونلهای حماس به سر می‌برد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید