تحلیل شکست تاریخی آندرتیکر از منظر اسطوره ECW

کدخبر: ۶۸۰۴۶۳
اقتصادنیوز: تامی دریمر گفت: شکست آندرتیکر در رسلمنیا بدترین تصمیم تاریخ کشتی کج بود!
تحلیل شکست تاریخی آندرتیکر از منظر اسطوره ECW

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دانشجو، تامی دریمر، اسطوره ECW، در گفتگو با Busted Open Radio به تحلیل شکست تاریخی آندرتیکر در رسلمنیا توسط براک لزنر پرداخت و آن را بدترین تصمیم در تاریخ کشتی کچ دانست. او معتقد است که این شکست نه‌تن‌ها برای آندرتیکر بلکه برای خود براک لزنر هم ضروری نبود و به آینده مسابقات بزرگ‌تری که می‌توانست برای آندرتیکر برگزار شود، اشاره کرد. دریمر به این نکته تاکید کرد که این شکست باید در آخرین مبارزه آندرتیکر رقم می‌خورد

تامی دریمر، اسطوره ECW به تازگی از موضوعات مختلفی از جمله پایان رکورد شکست‌ناپذیری آندرتیکر در رسلمنیا به دست براک لزنر صحبت کرد.

تامی دریمر در مصاحبه با Busted Open Radio اظهار داشت: تا همین امروز هم معتقدم که شاید بدترین تصمیم در تاریخ کشتی کچ بود. حتی معتقدم براک هم نیازی به آن برد نداشت. استریک (رکورد آندرتیکر) یک جاذبه مهم رسلمنیا بود. وقتی درباره آن فکر کنید، او هنوز چند بازی دیگر می‌توانست برگزار کند.

وقتی رسلمنیا قرار شد دو شب باشد، دیگر شکی نبود که قطعا آندرتیکر می‌‌توانست یکی از مین ایونت‌ها را به خود اختصاص دهد و دغدغه زیادی برای انتخاب حریف بعدی او نبود. من هرگز اینکار را نمی‌کردم. براک به آن نیازی نداشت. شما همیشه کاری را در قبال کسی انجام می‌دهید که به آن نیاز دارد. ای کاش هرگز آن اتفاق نیفتاده بود. شکست آندرتیکر تنها باید زمانی رخ می‌داد که آخرین بازی او باشد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید